14.rész

175 8 0
                                    

Eljött a nagy nap. Annyira izgultam hogy már hajnali 5kor fent voltam. Hawks már lent volt mire elkezdtünk beszélgetni hogy nem kell izgulom mert sokat gyakoroltam a koncertre is és a sport fesztiválra is. Kicsit megnyugodtam majd felmentem átöltözni, amint megvoltam mentem reggelizni Keigoval. 

-Mh...-nyeltem le a falatot.-Mit veszek fel koncertre? Találtál valami ruhát?

-Igen! És hidd el hogy nagyon tetszeni fog!-mosolyodott el halványan.

-A hős ruhám is nagyon tetszik, szóval nem panaszkodom.

-Amúgy eddig is szerettem volna valamit kérdezni!-kapta be utolsó falatját.

-És mi az?-álltam fel majd vittem a tányérokat a mosogatógépbe.

-Van már valami lovagod?

Ennek hallatán kiesett a tányér a kezemből és összetört.

-Hé, mi volt ez?-jött be a konyhába.

-Hát öhm, izé... csak a tányér volt. De feltakarítom!

Indultam a kamra felé ahol a seprűt és a lapátot kihozva felsöpörtem a tányér darabjait. Éreztem hogy engem néznek ezért ránéztem Keigora aki sejtelmesen mosolygott.

-M-min mosolyogsz?!-dobtam ki a kukába az eltört tányért.

-Ezek szerint van valaki!-vonogatta szemöldökét.-Az a Bakugou gyerek, igaz?

-Nem! És most ne faggass!-pakoltam el a konyhába.

-Elterelheted azzal a figyelmedet hogy mást csinálsz, de én látom az igazat. Rák vörös a fejed!

-Csak képzeled!

Indultam a hűtő felé ahol visszatükröződtem és láttam hogy az egész fejem tiszta vörös.

-Biztos hogy nem!-nyitottam ki, na jó, inkább kitéptem és beraktam a dolgokat.

-A szíved teljesen mást mond. Bármi van akkor nekem szólni!-hagyta el a konyhát.

-Hová mész?-néztem utána.

-Elmegyek a ruhádért mert írták hogy készen van.-vette fel cipőjét.

-Nem nézed meg ahogy megnyerem a fesztivált?-néztem bociszemekkel.

-De, amint tudok bejövök és megnézem!-állt fel majd borzolta össze a hajamat.

-Ezt most miért kellett?! Most igazíthatom vissza.-kiabáltam le.

-Na szia!-nyitotta ki az ajtót.-Á, Shoto-kun!

-Shoto?!-bújtam át Hawks karján majd megláttam a most érkező fiút.-Hát te?

-Gondoltam mehetnénk együtt ha már suliba is mindig együtt megyünk.-vonta meg vállát.

-Ja, tényleg! Mindjárt jövök csak ez a madár ember összekócolta a hajamat!-böktem bele hasába mire elmenekült.

Gyors visszamentem megigazítani a hajamat, amint megvoltam vele az asztalon észrevettem a VIP jegyeket a koncertre, beleraktam táskámba majd indultam le.

-Csak hogy leértél.

-Öt perc se volt, mit kell itt picsogni?!-forgattam meg szememet játékosan.

-Menjünk inkább.-meg se várva elindult.

-Hé, még be se értünk de te már ellenségnek nézel?-értem be mellé.

Néztem arcára ami unott volt mint minden egyes nap.

-Hát akkor ne lepődj meg hogy a fesztivál után is ellenségek leszünk.-morogtam magamba.

-Ja, bocs! Csak nem figyeltem.-rázta meg a fejét.

Mindvégig! Bakugou x OCМесто, где живут истории. Откройте их для себя