••••••••

102 8 1
                                    

Daten med Luke havde været overraskende god. Han havde taget mig med på en lækker resturant, og jeg havde hygget mig. Han ødelagde dog aften ved at begynde og snakke om Michael. Det var som om at Luke gang på gang prøvede at få mig til at komme over på hans "side", og holde mig langt væk fra Michael. Jeg ved ikke hvad Luke havde forventet, men Michael er et af de sødeste mennesker jeg nogensinde har mødt, og jeg ville aldrig holde mig fra Michael.
Jeg smed mig i sengen og lukkede mine øjne, jeg var helt smadret. Jeg lagde mig tilrette og faldt skraks, i søvnen.

•••••
"Jeg hører du har været på date med Luke?" Spurgte Michael, da jeg ankommer på skolen.
"Mmm.." Svarede jeg træt, og gik han mod mit skab.
"Var det sjovt?" Forsatte Michael.
"Vel okay.."
"Okay?"
"Ja, det var en okay date. Det eneste problem var at det var med Luke." Sagde jeg, og åbnede mit skab. Michael grinte hæst af min bemærkning, og nogle piger kom hen for at snakke med ham. Jeg lukker min skabslåg, og et par arme bliver lagt rundt om mig. Jeg stivner da jeg ikke ved hvem det er.
"Det var hyggeligt igår." Sagde en stemme hæst, og jeg kunne hører at det var Luke. Et par læber kyssede min nakke, eller det var nærmere halsen, og jeg vendte mig om.
"Hvad ville du her?" Spurgte jeg, og blev overrasket og hvor sur jeg egenlig lød.
"Jeg går i skole her." Sagde han med en halv hæs stemme.
"Hvad laver du ved mit skab?"
"Jeg ville se dig." Sagde Luke, og kyssede min kind. Jeg skulle til at skubbe hans hoved væk, men han noget at gå.
Jeg fik øjenkontakt med Michael som så både skuffet og såret ud. Han kigger hurtigt væk og går sin vej, Fuck. Jeg vidste at han havde set det med Luke, men at han ikke så at jeg ikke selv gik med til det. Jeg følte at jeg havde svigtet Michael, også selvom Michael og jeg ikke havde noget kørende overhovedet. Jeg gik hen mod mit næste lokale da jeg mødte fanden selv, Calum.
"Flot Lauren!." sagde Calum koldt. -"Hvordan kan det lykkes dig at ødelægge sig meget på lidt tid?"
"Hvad mener du?" Spurgte jeg nervøst.
"Det tror jeg godt du ved." Sagde Calum, og gik sin vej. Jeg hadede virkelig Calum, næsten mere end jeg hadede Michael.
Folk på gangen kiggede efter mig, og jeg var ikke helt sikker på hvorfor. Om det var fordi at jeg havde været på date med Luke, eller om det var fordi at jeg havde såret Michael.

A Little DeathWhere stories live. Discover now