Seděla jsem na posteli, v ruce jsem držela mobil s otevřeným messengerem a už asi desetkrát rozepsala a pak zase smazala zprávu pro Dominika. Rozhodla jsem se, že se mu omluvím za to, co jsem mu řekla, protože to ode mě bylo fakt hnusný. Nakonec jsem mobil odložila. Dominik si zaslouží, abych se mu omluvila osobně a ne srabácky přes messenger. Měla jsem chvilku času, než k nám přijde návštěva. Bohužel je to tentokrát strýc Jirka s manželkou Annou a jejich dvěma dětmi, patnáctiletým Bernardem a jeho skoro o deset let starší ségra. Míša je vystudovaná učitelka pro první stupeň základních škol a má dlouholetého přítele Ivoše, který je o čtyři roky starší a pracuje v advokátní kanceláři. S Míšou si vždycky moc ráda pokecám, ale Bernard je vyloženě osina v prdeli, kterou mám chuť uškrtit každých pět minut. Nejhorší je, že strejda by ho i vychovával, jenomže Bernard je tetin mazánek a běda, když na něj někdo zvýší hlas...Ozvalo se zaklepání a do mého pokoje vešla mamka.
,, Ahoj, už jsou tady?" zeptala jsem se jí a ona se vedle mě posadila.
,, Ne, ale chtěla jsem tě jako vždycky poprosit, aby ses krotila. Žádné urážení, nedej bože bitky s Bernardem. Je to jasné?" zeptala se mě nesmlouvavě a zvedla obočí.
,, Pokud to bude dodržovat i on, tak já s tím nemám problém, ale sama víš, jak rád se do mě naváží," řekla jsem otráveně a máma mě vzala za ramena.
,, Tak se holt jeden den ovládneš a nebudeš si ho všímat, opravdu nechci žádné scény," řekla máma přísně a zmáčkla mi ramena.
,, Dobře, dobře, ale radši to řekni i Janovi, protože je háklivý na to, když se mnou někdo mluví hrubě. A Bernard to rozhodně dělá, tak aby odsud odešel v jednom kuse," řekla jsem a ušklíbla se.
,, Pavel už s ním mluvil," odtušila máma a pustila mě. Jan si podle mě myslí, že je to jenom nějaké lehké špičkování, ale mezi mnou a Bernardem vládne těžká šikana. Někdo zazvonil a máma rychle vstala.
,, Půjdu otevřít a ty koukej vystrčit nos z pokoje a jít je přivítat," řekla máma a vyběhla z mého pokoje. Tsss, to se mi tak chce!! Otráveně jsem vstala z postele a šourala se chodbou směrem ke schodům. V tu samou chvíli vyšel z pokoje i Jan.
,, Ty vypadáš jak boží umučení," zasmál se a vzal mě za ruku.
,, Ty bys taky vypadal, kdybys tušil, co se chystá. Můj bratránek je absolutně nesnesitelný," odtušila jsem a táhla ho dolů po schodech. Nutno dodat, že teta taky není nejostřejší tužka v penále. Protěžuje Bernarda oproti Míši a nikdo nesmí ani ceknout, když si ten blbeček něco usmyslí. Strýc vypadá, že je mu z toho trapně až na půdu, ale svojí ženě se nevzepře. Sotva jsem toho pitomečka uviděla, tak se mi stáhl žaludek.
,, Čus, Liáno," pozdravil mě a já se na něj strojeně usmála.
,, Ale ahoj, drahý bratránku, jaké nesmírné potěšení," řekla jsem mile a zvedla obočí.
,, Ahoj, Lianko! Bernarda si nevšímej, jako vždycky," pozdravila mě Míša, prosmýkla se okolo Bernarda a objala mě.
,, Tebe jsem tak dlouho neviděla, sestřenko, ukaž se! Moc ti to sluší!" vyjekla jsem a ona se zaculila.
,, Nápodobně, sestřenko. Kdopak je tohle?" zeptala se a s potutelným úsměvem si prohlížela Jana.
,, To je můj přítel Honza," řekla jsem pyšně.
,, Moc mě těší, Míša," představila se mu Míša.
,, Také mě moc těší, Ja....Honza," opravil se Jan rychle a potřásl si s ní rukou.
ČTEŠ
Minulost v ohrožení [DOKONČENO]
Science Fiction,, Strážkyně 678, Strážkyně 705, byla vám přidělena mise," ozvalo se z oznamovacího panelu ve vstupní hale a já se rozechvěle otočila na Karolínu. Viděla jsem, jak se jí rozzářily oči jako mně. Na tuhle chvíli čekáme už od okamžiku, kdy jsme poprvé...