✨úvod✨

635 13 7
                                    

Tohle by se dalo počítat jako kapitola jedna protože moje ukecanost nemá meze a dost pravděpodobně bude tohle ta nejdelší kapitola ,ale zatím tohle nechám jako úvod kterej si klidně můžete přečíst a trochu se připravit na to co budete moct v této 'knize' čekat. 🫶

Sem bych taky asi chtěla aby ste mi psali své requesty které si ráda vyslechnu, ale taky by ste měli vědět že mám nějaký hranice za který nehodlám dobrovolně chodit jestli chápete. Nebudu psát věci jako o znásilnění, incest ,pedofílie, Gore a takovýhle citlivý témata dejme tomu. To stejný mám i z nějakýma shipama který vyloženě odmítám psát jako například rusger, gerpol, caname a drtivá většina států z jižní Ameriky, ale to je tak všechno co mě teď ze všech shipů napadá. Taky odmítám psát cokoliv z pohledu y/n , prostě mě reader příběhy ani trochu neberou. Moc mě taky neberou hetero příběhy takže jestli to bude váš request tak mi to bude trvat mnohem dýl než mé oblíbené gay příběhy💅.

Taky bych chtěla aby si úvod přečetli lidi kteří se sem chystají rozzuřeně napsat ně jaký hate.

Začala bych tím že žádný z obrázků který sem tam hodím na začátek kapitoly není můj a kdyby se tu našel třeba autor obrázku nebo fanoušek co ví že autor nechtěl aby jeho díla lidi zveřejňovaly prosím řekněte mi to. Nechci nikoho naštvat nebo někomu ublížit takže je v případě že je tam nechcete mít odstraním .

Staré příběhy dost pravděpodobně budou vycházet později protože je chci ještě poupravit aby nebyli tak cringe a já nikomu nemusela platit laserovou operaci očí protože to někomu odjebalo zrak, ale i tak bude asi poznat když vidám vírazně starší kapitolu.

Kapitoly by mohly vycházet tak jednou do týdne ale případně se dopředu omlouvám když budu chtít nějakou pauzu. Píšu když mám chuť a né z toho že bych musela. Myslím že by se to potom mohlo podepsat na kvalitě příběhu a já si nechci zabíjet originální nápady zpracováním jen proto že sem se ke psaní 'dokopala'.

Dále bych chtěla říct že tahle kniha je zaměřená spíš na zvrhlí perverzáky než na lidi co se zajímaj o kvalitní literaturu , Ale to taky neznamená že bych byla proti napsat pár fluff,family friendly Kapitol. Ovšem na nějaký detektivky nebo na 'fantasy' typu druhá světová,draci,vymyšlený oc a nevim co ještě se teď vážně necejtim. Takže kdo si přišel přečíst o gay sexu tak to tu celkem vyhrál.

No a tím bych to asi ukončila. Veškerý otázky který sem vám tu nezodpověděla a requesty mi házejte do comentářů nebo do správ. A pro lidi co už jen cringujou z tohodle 'intra' si mě můžou rovnou hodit do bloku. 🤪 Jinak asi byeee a užijte si moje úžasné skvosty.

*btw Obdivuju lidi co si tohle zvládly přečíst až do konce :D*

🇨🇿Multiship oneshots🇨🇿Kde žijí příběhy. Začni objevovat