TANITIM

55 11 0
                                    

Hildur Guanadottir - Bathroom Dance

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hildur Guanadottir - Bathroom Dance.

Hayley Westenra - Flood

"Birilerinin çıkaramadığı ses olan asiler susturuldukça, Yönetimdeki yüzü yaralı olan varisçiler güçlerinin gökten geldiğiyle halkı kandırmaya devam ettikçe bin doğru yanar, bir yanlış alkışlanır. Birinin söyleyemediği söz olmadıkça yalanı yalamaya devam et.. Öl... Öldür.. Savaş.. Asi ol. Ama yalanı alkışlama. "



Lilith bağrından emzirdiği kanlı sütü rahminde büyüyen babasız şeytanlarına içirmek için bileklerine dolanan zehri akıttı.

Zehir kirli düşüncelerle Şeytanları şehvetlendirirken doğacak olanlar Günahlardan başkası değildi.

Günah doğmuştu. Etiyle, kemiğiyle.. Sepyalı okyanusta boyanan ruhuyla! Kötülük başka bir kötülüğün karşısında yaşam mücadelesi verirken cehennemlikler günahlarını azad edip insanlıktan özür dilemek için Dünyadaki taşları toplayıp sembolleştirdi ve günahlarının başlangıcı olan Cin'i Aden cennetinden kovuluş gününde taşladı.

Şehvet aynı rahimden doğmuştu.

Yine aynı rahimdeyken lanetlenmişti.

İçinde öldürdüğü ruhları göğe asarken umutların urganda asılı boyunları kırılmış ve yeryüzüne gök gürültüsü çıkararak kendini Azrail'in koynuna bırakmıştı.

"Şeytanların İlahiler mırıldanıyor yine Karanlık dişi.. İlk yaratılan kadın. Başkaldırı ruhunu insana hediye edip yeryüzünde kargaşa yaratan Atana.."

Gökten aşağı sarkarken bulutların içindeki gizli sisi parmakları arasına alıp kuru bir toprakmış gibi hissizliği ezdi.

"Şeytanlarım İlahilerini söylüyor." diye mırıldandım. Zaman ölüyordu. İnsanlar zamana tutundukça kendilerini de öldürüyor ve yaşlanıyordu. "Bir Kader Feromanası olmak için fazla yaşlı değil misin?"

"Herkes senin gibi dişi ve genç kalmak istemez.. Atana.." Ellerindeki yeşil ışık bir sarmaşık gibi boğazının etrafında dolandığında küf kokusunu duyumsamam zor olmadı.

"Bana bir şey söylemeye geldin.. Feromana. Sarayımın içindeki yeşil rengin bana yaşamı hatırlatıyor.. İstemsizce tiksinti duymama sebep oluyorsun."

"Yaşamdan bu kadar tiksinti duyuyorsun İsyanların Atanası.. Ama yine de yaşamak için kaderini bir Avcıların en büyüğünün ruhuna düğümlüyorsun.. Kader Babaları senin iflah olmaz bir kancık olduğunu söylüyor."

Arkasında kendisini gibi 11 yaşlı üye geldiğinde taşlarını yavaşça yere koyup alınlarını mermere dayayıp çektiler.

"O ihtiyarların menepoz zamanı geldi sanırsam.. İnsanların önünde söyleyemediklerini arkasından söyler olmuşlar.."

TANRININ GÖZDELERİ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin