Takže som oficiálne chorá. Šťastie že aj Kim. Asi by ma to zabilo keby som bola sama. Ako som povedala šťastie. Spala som do 10. Práve je 11:34 a ja volám s Kim. Zistili sme že doma zostala aj Nina. Dnes jej dávajú strojček. Aj ja ho nosím. V každom prípade nemám na nič náladu. Chutla som bio cipsy. Sú fajne ale snáď nikdy sa neminu. Je mi z nich ešte horšie. Zjedla som asi len 6 kúskov. Asi budem zvracať. Mala som pravdu. Vypustila som to pekne z hora (Ninus_123Sooofka). Nechutné. Ale i tak sú fajne. S Tobiasa som si spravila pekne poskoka. Poslala som ho na nákupy. Pravdaže som ho vydierala tým že poviem rodičom že nadáva. Ako keby ja nie.... on mi na to skočil. Poslala som ho kúpiť banány, jahody a čučoriedky. Chcem su urobiť lievance. Ale to bolo ešte včera. Dnes už sedí v škole a študuje. Je to taký malý krtko. Do všetkého musí rýpať. Mne to moc nevadí lebo mu veríma poviem veľa. Ale aj tak ma trápny to že teraz napríklad hrozne dzube do Adama, lebo sa mu Sebastian zdal byť lepší. Vždy som dala na jeho názor ale jemu sa páči Sebastian lebo skatuje. Pre nič iné. Adam hrá hádzanú aj futball a to je ako nič? Chodí do kostola čo mi pripomína že v piatok musím ísť na spoveď. Nechápem to. Záleží mi na bratovi ale Adama mám rada. Kvôli Tobiasovy Alexandrovi ho nenechám odísť. Áno, môj brat má dve mená. Aby sim ho nahnevala ake aj tak z lásky som dala svojmu havkovy meno Toby. Preto volám brata namiesto Toby, Alex. To len pre ujasnenie. V každom prípade si myslím že si rozumieme. Nevadí. Idem pozerať Tv takže zatiaľ pa.
17:56
Ešte chvíľa a Adam bude doma. Chvala bohu. Aspoň si s ním budem môcť písať. On vlatne ešte nevie že som ostala doma. Bude zurit, aj minule keď som mu neovedala čo mi naozaj je zúril ale on sa len snaží aby mi bolo fajnovo. S ním mi aj je.
-ahoj moja jak bolo v škole?
- nijako. Nebola som.
-prečo?
-bolo mi zle
-mohla si mi dať vedieť.
-môcť mohla ale nechcela.
-prečo?
-lebo som ta nechcela rozrusit.
-aha ake nabuduce mi dáš vedieť
-prisaham. Ako bolo v škole?
-nuda ake máme prvé miesto vo futbale.
-joo gratulujem. Pôjdeme osláviť.
-jasnacka.
-super teším sa. Idem zistiť domky pa.
YOU ARE READING
Denník školskej Ja
RomanceRebeka si píše denník. Je na strednej, zatiaľ len v prvom ročníku. Objavuje a skúma. Svoje poznatky zapisuje do denníka. Prežívajte aj vy spolu s ňou ťažké, krásne ale i nudné chvíle a zaujímavé zážitky.