23 načina kako dočekati Novu godinu

30 1 6
                                    

Bokić!

Posljednji je dan 2022. godine. Za sve vas koji još nemate plan za doček, pripremila sam (prepisala sa srednja.hr) 23 načina kako dočekati Novu godinu. Malo ću prokomentirati svaki način, a vama želim sretnu i uspješnu novu 2023. godinu! Ja ću ju dočekati doma, vjerojatno u trenirci sa svojom obitelji, a možda mi se svidi i neka ideja koja slijedi.

1. Odi spavati prije ponoći i prespavaj doček.        Realno ovo nije loša ideja, jedino što mene koči je nesanica.

2. Ostani doma, otvori bocu vina i upali si neki dobar film.           Sviđa mi se ideja, uz dodatak isključi obavijesti na mobitelu.

3. Na storiju pitaj tko nema planova pa s random ekipom izađi van.          Šteta što sam tek jučer vidjela ovaj članak, sada mislim da je malo prekasno, ali dobra ideja.

4. Bingewatchaj Vampirske dnevnike po 867. put u životu.          Ovu ideju preskoči.

5. Napravi francusku i pečenje i pošteno se najedi.            Sve je već spremno, ali ima boljih ideja.

6. "Utrpaj" se nekim prijateljima koji su na vrijeme isplanirali doček.          Donesi uz to bocu šampanjca i mislim da ti nitko neće zamjeriti. Ovo bih zapravo i mogla napraviti, imam nekoliko boca koje u podrumu čekaju prigodu poput ove.

7. Idi s mamom i tatom na Trg slušati Nenu Belana.          Opet, nije loša ideja, ali ima boljih. 

8. Napij se sam sa sobom, raspali neke teške cajke i zamisli da si na splavu.           '_'    Radije ne bih, hvala. Bolja je 4. ideja.

9. Ostani budan cijelu noć i hejtaj ljude koji slave Novu godinu jer to je noć k'o i svaka druga.         Isprva sam u uvodu željela napisati da je to noć kao i svaka druga, ali riječ je o subjektivnom doživljaju tako da nemojte baš hejtati. Ignorirajte taj doček kao što ignorirate religijske blagdane koje vaša religija ne slavi (islam ne slavi Božić i slično). Ili još bolje, čestitajte svima Novu godinu kada kod nas bude 16 sati jer će tada u Japanu biti ponoć i prvi dan nove godine u svijetu. Sve ćete zbuniti, a biti ćete u pravu.

10. Zovi na videopoziv prijatelje koji također neće nigdje.          Ovo bi bilo jako lijepo i stignete se dogovoriti ili iznenaditi.

11. Odvedi sebe na večeru i piće.            Nadajte se da ste se jedini toga sjetili kako ne bi bilo gužve, a svi u restoranu mogu ranije otići doma.

12. Možeš si malo predbacivati što nisi ranije razmišljao o dočeku.         I odlučiti da to za sljedeći doček neće biti slučaj ili se odlučit iza 6. ideju dok još stigneš.

13. Kreni dan ranije s novogodišnjim odlukama.            Dobra ideja, zašto ne.

14. Iskoristi blagdanski popust, kupi si neku predobru igricu i gejmaj cijelu noć.             Sigurno će vas biti više, tako da možeš slaviti Novu s gejmerima online iz raznih dijelova svijeta. Može i solo.

15. Odi u shopping i počasti se.           Ovo je sad k'o stvoreno za nas Hrvate s obzirom na to da od 1.1.2023. prelazimo na eure. Iskoristite zadnju priliku i počastite se nečime u kunama.

16. Odaj se praznovjerju i hodaj po kvartu s koferom.          Praznovjerje je da ako se hoda s praznim koferom ili torbama, privlače se putovanja u idućoj godini. Nemate što izgubiti ako probate, imajte svoj filmski trenutak, zbunite susjede i tko zna, možda manifestirate putovanja.

17. Manifestiraj sve što želiš u 2023. godini.          Probaj, zašto ne. Vjerujem da ima neka caka u manifestiranju, ali možda sam to samo ja i moj pesimizam.

18. Odi na dnevnu proslavu da navečer možeš chillati uz Netflix.             Dnevna proslava nije loša ideja, ali možda bolje da bude dnevna proslava na Novu godinu, a ne danas na Staru godinu.

19. Obuci se kao milijun dolara, uredi stan i pretvaraj se da si u svijetu Gatsbyja.               Godinama sam to radila, realno fora ideja.

20. Očisti stan i konačno baci sve što si nahordao posljednjih godina.            Ovo je bolja opcija od nekih prijašnjih, ali nije najbolja.

21. Razvij fotografije i posloži uspomene iz ove godine.            Lijepa ideja koja bi mogla prerasti u tradiciju.

22. Budi Grinch, nakon Božića ukradi i Novu godinu. Je*e ti se, imaš svoj đir.             Pročitaj moj komentar kod 9. ideje i ne zaboravi da je Grinch na kraju vratio Božić. Iako ne bih zamjerila da netko bude Grinch za Novu, prasnula bih u smijeh i rekla "pošteno". 

23. Radi što god hoćeš, samo nemoj gledati novogodišnje doček-emisije na televiziji.          Da! Ovu ideju ću poslušati, toplo preporučam i vama!

Dnevnik pitanjaOnde histórias criam vida. Descubra agora