Okul her zamanki gibi geçmişti. Bütün kızlar yeni gelen yakışıklı çocuğa bakıyordu. Kasabada birşeyler ters gidiyordu. Arkadaşım Mia bana kasabada yaşanan 8 cinayetten bahsetti. Bazı insanlar evlerinde olan paranormal olaylardan bahsediyorlarmış. Bana kalırsa hepsi saçmalı.
Sonunda okul bitti ve bende eve yürümeye başladım. Yolda giderken James son model arabasıyla yanımdan geçip laf attılar "Hey güzelim bir gezintiye ne dersin, genelde reddedilmem." Of bu çocuk çok yavşak " Herşeyin bir ilki vardır. Senin gibi dişi sivri sineğe bile yavşayan biriyle asla işim olmaz." Arkadaşları gülmeye başladı. Arabadan inecekken vaz geçti ve gaza basıp gitti. Sonra arkamdan gelen Jackson ı gördüm.
Ah bu çocuğu hep görmek zorundamıydım. "O züppe seni korkutmadı değil mi?" Dedi. Beni korkutamazdı, diğer kızlar gibi değildim. " Hayır tabikide korkmadım. Sanırım sen onu korkuttun."
Yüzü gerginleşti. "Ben ve arkadaşlarım onunla ve yalakalarıyla daha önce karşılaştık. Hoş bir karşılaşma olmadı." İşte şimdi ilgimi çektiniz bayım.
"Ciddi misin? Daha önce hep bir kavgaya karışmak istemiştim. Bu 30 yaşıma gelmeden önce yapacaklarım listesinde." Dedim. Sanırım onu korkuttum. Gene başıma ağrı girdi. Ama bu sefer farklıydı. Sonra aniden gözlerim karardı.
Uyandığımda yumuşacık bir koltuğa uzanmıştım. 40 lı yaşlarında bir kadın endişeyle yanıma geldi. "Merhaba yavrum ben Jackson un annesiyim, yolda bayılınca seni buraya getirdi. Bayılmadan önce ne hissettiğini sorabilir miyim?" Dedi. Jackson o sırada birisiyle hararetli bir tartışmaya girmişti elindeki telefonu fırlatıcak diye korkmaya başladım. "Son bir aydır hep böyle oluyor." Cümlemi bitirir bitirmez Jackson "Cinayetlerin başlamasıyla aynı tarih." Dedi. "Nasıl yani benim bu cinayetlerle ilgim olduğunu düşünmüyorsun değil mi".
"Tabikide hayır." sesi yumuşaktı. "Bir aydır genelde böyle oluyor yani o çığlık sesi ve gözlerim kararıyor. Ama daha önce hiç bayılmadım.".
Sonra Jackson'ın telefonu gene çaldı. Telefonla konuşurken yüzü gerginleşti. "Bir ölüm daha, kurban boğazından bıçaklanmış. Yaklaşık 15 dakika önce yani senin bayıldığın zaman.". Çok sinirliydim ayrıca korkmaya başlamıştım çünkü bu eve daha önce gelmemiştim ama inanılmaz tanıdık geliyordu. "Sadece saçma bir tesadüf. Korkmaya başladım. Bu cinayetlerle bir bağlantım yok. Piskopatın biri insanları öldürüyorsa bu sizi ilgilendirmez.
VEEEE başrolümüz Alex medyada. Bence Even ve Cara harika bir ikili olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çığlık
Gizem / GerilimYa sesini kimse duyamazsa... Ya çığlıkları asla kesilmezse... Herkesi kurtarıp aynı zamanda bu ilginç ve paranormal olaylara çözüm bulabilecek mi? 16 yaşında bir kız ve gülümsemesinin ardında çok şey saklayan bir genç. Supernatural ve american horro...