A játék csendes, könnyű. Bár több, mint egy játék, ez csak egy kihívás, hogy be tudod fejezni, vagy sem. És a követelmények is olyanok, amelyeket a saját házában kaphat. Kétféleképpen, amint azt már korábban elmondtam. Kezdjük csak az Egyjátékos technikával.
Egyjátékos technika
1.Követelmények:
•Fürdőszoba
3 dolognak kell lennie benne :
•WC
•Egy tükör
•Egy ajtó, amely bezáródikKezdjük!
2. Utasítások:
•A legjobb idő a kezdéshez 2:45 vagy 3 óra lehet.
•Kapcsolja le a szoba és a fürdőszoba fényeit.
•Mindenhol sötétnek kell lennie.
•Lépjen be a fürdőszobába.
•Zárja be az ajtót belülről.
•Nézz a tükörbe.
•Helyezze a karját úgy, mintha egy csecsemőt tartana a kezében.
•És mozgassa őket oda-vissza mozgásban.
•Énekelje a "Kék baba, kék baba" kifejezést.
•Ezt összesen 13-szor kántáld.
•A 8. lépés során érezheti, hogy a karjai elnehezülnek.
Tartsd minden koncentrációdat a kezedben. Egyre nehezebbé válik, ezért minden érzékszervét csak ott tartsa. Néhány másodperc múlva karcolást érezhet a kezében, és pontosan ez az idő a megállásra. Dobja le a súlyt, amelyet a WC-ben érez, és öblítse le. Nyisd ki az ajtót, gyere ki a fürdőszobából, és csukd be az ajtót.Ha kint vagy a fürdőszobában, nyertél! (jejj!)Mi a vesztes állapot?
A hiba a két feltétel egyikét eredményezheti. Vagy látni fog egy nőt, aki sikoltozik a tükörben, hogy visszakapja a babáját, vagy pedig a kéz karcolása elviselhetetlenné válik. És bármelyik helyzetben veszítesz! És olyan gyorsan kell futnod, amilyen gyorsan csak tudsz!
Kétjátékos technika :
1. Követelmények:•Fürdőszoba
3 dolognak kell lennie benne :
•WC
• Egy tükör
•Egy ajtó, amely bezáródik.Kezdjük!
2. Utasítások :
•A legjobb éjszaka a kezdéshez 2: 45-kor vagy 3-kor lehet.
•Kapcsold le a szoba és a fürdőszoba fényeit.
•Lépj be a fürdőszobába.
•Zárd be az ajtót belülről.
•Párásítsd el teljesen a tükröt.
•Az ujjaddal írd a ködös tükörre a "Baby blue"Ezt követően ugyanúgy helyezd el a karod úgy, hogy a kezeben tartsd a babát.
Ringasd a kezed oda-vissza.
Néhány másodperc múlva elkezdhetsz valami nehezet érezni a karodon. Óvatosan add át a súlyt a következő személynek, próbáld meg nem ejteni a súlyt. Ha leesik, karcolást kapsz. Ezután a következő személy, miután egy kis időt tartott, valami nehéznek érzi magát, és újra átadhatja a következő személynek. Ha nem esik le, akkor tovább mehet. Ellenkező esetben karcolást kap. Válaszd ki a súlyt, és kezdd el a karjaid oda-vissza mozgását.Még egy utolsó esély. Add át a súlyt a következő személynek, és folytathatod ezt az elmúlást, amennyit csak akarsz .De a játék befejezéséhez le kell törölnie a szavakat a tükörről, miközben a súlyt a kezeben tartod.Hamarosan úgy fogod érezni, hogy a súly egyre könnyebbé válik. Amikor a súly teljesen eltűnt, nyissa ki az ajtót és jöjjön ki a fürdőszobából. Ahogy kint vagy a fürdőszoból, Gratula! Nyertél!3. Mi lehet most a vesztes állapot?
Ha kétszer leejti a keze súlyát, az vesztes állapot lesz. Ebben a helyzetben a tükör teljesen összetörhet, hogy megmentse magát, csak fusson ki a fürdőszobából!
BINABASA MO ANG
Paranormális játékok
Horrorezeket a játékokat, ha lehet NE próbáld ki, de ha mégis játszani akarsz akkor csak SAJÁT FELELŐSSÉGRE ajánlom