'Alo ,Selin. Merhaba .'
'merhaba Bora ,nasılsın'
'Teşekkürler ,iyiyim .Bu gün uygunsan eğer seninle beraber yemek yiyebilirmiyiz yada sen ne yapmak istersen .'
'Hımm..peki olur kaç gibi gelirsin .'
'Sen ne zaman uygun olursan ,öğleden sonra olurmu saati sen belirle bende planlarımı ona göre ayarlıyayım.'
'Olur .Saat 14.00te klüpte olucam tenis maçımız var bitince sana mesaj atarım klüpten alırsın beni olurmu?"
"Neden olmasın ,o zaman senin mesajını bekliyorum . Hoşçakal."
"Tamam , görüşürüz."
Boranın bu kadar çabuk beni aramasını beklemiyordum. Beraber yediğimiz akşam yemeğinin üzerinden sadece bir gün geçmişti . Üstelik bu hafta sonu şu meşhur isteme töreni gerçekleşicek .Düşündükçe geriliyorum dün Derin ile beraber alışveriş yaptık güzel bir elbise aldım ,bütün hazırlıklar annem ve Derin tarafından yapılıyor. Benim yanımda çok fazla bu konu konuşulmuyor fakat hummalı bir çalışma gözümden kaçmıyor.Spor çantamı hazırladım ,üzerime lacivert kısa bir şort ve beyaz bir bluz giydim .Sandaletlerimi de giydim ,telefonum ve cüzdanımı kontrol ettim . Tamam hazırdım .Odadan çıkmadan bir selfi çektim ve altına seni özledim yazıp Edwarda gönderdim.
Dün onunla yaklaşık bir saat konuştuk olanları anlattım. ilk önce çok kızdı ,hüznü sesine de yansımıştı,gelmek için çok ısrar etti. Babamla konuşmak için izin istedi . Hatta ilk nişanlanacağımı söylediğimde telefonu suratıma kapattı. Sakinleşmek için yapmıştı bunu ,biliyordum . Onu beş yıldır tanıyordum .gerçek bir dost olmuştu bana .
Yaşadığım tüm sıkıntılarıma tanık olmuş ,benimle beraber yaşamış ,kendime olan güvenimi kazanmamda çok katkısı olmuştu. Benim için gerçek bir ağabey bir kardeşti.
On dakika sonra tekrar aradı
"Bu evliliği gerçekten istiyormusun?" ."Evet canım. Merak etme bu benim için bir fırsat ve ben bu fırsatı sonuna kadar değerlendireceğim ve sonuçları ve olursa olsun ."
"Offfff Selin .Sen beni öldüreceksin ." derin bir nefes aldı.
"Pekala ne desem kendi bildiğini yapacaksın zaten bana söz vermelisin eğer bir an bile o iki zibidi tarafından canın sıkılırsa ilk uçakla yanıma geliyorsun yada dur beni arıyorsun ve ben gelip ilk önce onları bir güzel eşek cennetine gönderip seni alıp giderim . Söz mü?""Söz benim can dostum "
Nihayet Edward a herşeyi anlatmıştım .Bir süre daha konuştuk ve hergün arama sözünü de alınca telefonu kapatmaya razı oldu.
Terasa indiğimde hummalı çalışma devam ediyordu.
"Ben çıkıyorum ,kulube gidiyorum sonrada Borayla buluşacağız"dedim.
Derin bana bakışlarını kilitlemişti ,bir kaşını kaldırıp meşhur ne haltlar karıştırıyosun bakışını attı.
Ona öpücük attım .
"Hoşçakalın "dedim ve evden çıktım.Beyaz audi tt ye atladım ve kulube gittim. Üzerimi değişip ısındım ve atış çalışması yapmaya başladım bir kaç aydır elime raket almamıştım . Backhandim zayıftı ,çalışmalıydım.
Oğuz gelene kadar çalışabilirdim. Oğuz kuzenimdi ve iki arkadaşıyla beraber çiftli bir maç ayarlamıştı.
"Backhandin fena değil bebek "diye bağıdı Oğuz .
"Görücez kuzen ,sana yetişebilirmiyim bilmiyorum"dedim."Selin bebeğim sen her zaman benden iyisin bu yüzden benim partnerimsin"dedi.
"Bu arkadaşlarım Naz ve Yiğit"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK KIRINTILARI
RomanceKabuklarımın hergün dahada kalınlaştığı bir dünyada yaşamak. Herkese herşeye rağmen inadına yaşamak. Ya içimdeki aşık kadın o kabukları kıracak yada bu soğuk dünyada aşk kırıntılarıyla yaşıyanlardan olucam ne dersiniz o kadar gücüm var mı ? Tüm Hakl...