48. Bölüm

25 2 0
                                    

Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar..❤️❤️❤️❤️

Sabah saat 10:30
Yatak odası
Aycan'dan
Uyanmıştım. Gözlerimi yana çevirip baktığımda Barış yanımda yoktu. Yataktan kalkıp odadan çıktım ve ikizlerimin odasına girdiğimde sevdiğim adam, Ayris ve Arel'le beraber yer yatağında uyuyakalmıştı. Ayris Barış'ın üstünde, Arel yanında uyuyordu.

Yanlarına gidip sessizce yere oturdum ve önce uyuyan prensesimin yanağına sonra uyuyan prensimin yanağına bir öpücük kondurdum. Sonrada sevdiğim adamın yüzüne elimi yerleştirip hem göz kapağına hemde dudağının kenarına bir öpücük kondurup ayağa kalktım ve sessiz adımlarla odadan çıktım.

Merdivenlerden aşağıya indikten sonra hemen mutfağa geçip kahvaltıyı hazırlamaya başladım.

Cemnis sinema
Nisa'dan
Cemal'le birlikte sinemaya gelmiştik. Aslında başta gitmiycektim. Çünkü vermem gereken iki tane ders vardı. Ama Cemal çok ısrar edince onu kıramadım. Ki zaten istesemde reddedemezdim. Çünkü Cemal en çok istediğim filme bir bilet almış. Birlikte patlamış mısırlarımızı alıp salona geçtik. Film başladığında izlemeye başladık.

Aybar ev
Aycan'dan
Kahvaltıyı hazırlamıştım. Sofradaki eksikleri masanın üstüne koyduğumda sevdiğim adam, kucağında ikizlerimle gelmişti. Oğlumu sevdiğim adamın kucağında alıp mama sandalyesine oturttum. Kızımıda sevdiğim adam kardeşinin yanına oturttu.

Sevdiğim adamın kahvaltıda en çok sevdiği vişne reçelini koymayı unutmuştum. Bir kase çıkarttım ve vişne reçelinin kavanozunu alıp Barış'a baktığımda Barış tökezlediğinde ben elimdeki şişeyi tezgahın üstüne koyup onu tuttum ve konuşmaya başladım:Aşkım iyi misin?
Barış:İyiyim bitanem.
Aycan:Neden tökezledin?

Barış:Yok bişey bebeğim. Başım döndü sadece
Aycan:Neden?
Barış:Ya dün gece çok fazla uyuyamadım. Tam uyucak oldum Arel mızlamaya başladı onu yanıma aldım. Yani hala uykum var. O yüzden ağrıyor başım
Barış bunu söyledikten sonra ben ona inanmamıştım. Sadece yanağına bir öpücük kondurup vişne reçelini kasenin içine koyup geri yerine koydum. Sonrada sevdiğim adamla masaya oturup kahvaltımızı yapmaya başladık.

1 saat sonra
Aycan'dan devam
Kahvaltımızı yaptıktan sonra ben, ikizlerimi emzirdim. Sonrada sevdiğim adamla onları hamaklarında sallamaya başladık. Sevdiğim adam Ayris'i, bende Arel'i sallıyordum.

Uyuduklarında onları beşiklerine yatırıp odadan çıktık. Aşağıya indiğimizde kapı çaldı. Ben hemen kapıyı açtığımda Yusuf'lar gelmişti. Onlar içeriye geçtiğinde bende kızlarla mutfağa geçtim. Ben kahve yaparken Lale konuşmaya başladı:Eee o kurye geldi mi Asena?
Asena:Gelmedi. Gelmesinde istemiyorum.
Nisa:Niye öyle diyorsun be?

Asena:Bana, kendini böyle mi ispatlıyor?
Nisa:Daha napsın? Yani çocuğa öyle bişey söyledin ki çocuk napıcağını şaşırdı.

-Çocuk senin yüzünden kurye işine girişti yaaa
Asena:Ben mi dedim ona kurye işine giriş diye?
Dilşah:Sen demedin, ama ispatla dedin.
Asena:Tamm ispatla dedim. Ama böylede değil yani.
Asena bunu söylerken ben olan kahveleri fincanlara koydum. Sonrada ben tepsiyi alıp mutfaktan çıktım. Salona geldiğimde Barış'lar yine bişey konuşuyorlardı. Biz geldiğimizde susmuşlardı.

Kahveleri dağıttıktan sonra ben Barış'ın yanına oturdum ve ona bakarak konuşmaya başladım:Anlat.
Barış:Neyi güzelim?
Aycan:Ne sakladığını?
Barış:Bişey saklamıyorum bebeğim.
Aycan:Barış, biz gelince sustunuz.
Barış:Konuştuğumuz konu kuryeydi bebeğim.

Beni Bırakma Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin