Крізь сон чути голосний спів солов'я і тихий але поспішний звук скрипу по дерев'яній підлозі.
Україна - мг....Що за? ....
Відкривши очі він зрозумів що знаходися не в своїй квартирі, а хаті.... Українській хаті, з білою побілкою, зроблений з глини і лози....
Лава, велика піч, три вікна двері над якими часник, стіл 4 стільці все :/..... Ну і колиска над якою ікони.
Україна - мдам.... *Встав з лавки* і що я тут-
ЗУНР - зараз зваримо борщик поки повернеться твій братик і татко *поцілувала дитину в колисці* моє сонечко <3
Україна - а.... Мам? *Підійшов до неї щоб її обняти, але виявилося що вона ніби була прозорою*
Він звернув увагу на дитя в колисці, і.... Це був він в дитинстві... Ще здивовано поглядаючи на свою копію в молодому віці, час ніби перемотався, і в світлиці різко стало темно. Українські народні пісні під вікнами і цвіркуни... Це можна слухати вічно.
Раптом в дім зайшов УНР і УПА які були явно замучені.Україна - ніколи не бачив УПА в дитинстві •-•"
І поки його родичі сіли за стіл, в двері неочікувано хтось постукав, але відкривши двері господарі нікого не побачили, лише чорний пакетик з надписом "Смерть„ який вони навіщось забрали в хату.
Після того все кардинально змінилося, через 10-20 секунд хата різко помінялася як і господарі. ЗУНР лежала над колискою з голови якої фонтаном лилася кров, УНР з мечем в руці і протканим животом, сидів спертий в стінку. Вся хата стала червоною - облитою кров'ю. Замість візерунків на стінах на хаті були значки Совка, замість ікон, портрет сталіна який був вщент залити кров'ю, і ніби всміхався недоброю усмішкою.І тут до нього підходить совок, і взявши його за комір він фактично почав душити Україну.
Саломан проснувся в холодному поті з сльозою біля ока.
Україна - о, Господи, таке жахіття наснилося....
Вставши він почав збиратися на офіс, за теперішньою його роботою. Кілька хвилин, і він в схожому на вчорашній раз вигляді прямує до офісу, по дорозі натикнувшись на рашку.
расія - ей! Как паживаєш?
Україна - ....
расія - чєго ти? Что та случілась?
Україна - так, тебе зустрів. До того все було прекрасно ('-`)
расія - єм.... Ну ладна... Как тєбе пєрвий дєнь?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Нас щось пов'язує....Лише повітря?
FanfictionUSA/Ukraine Фанфик про двох країн, які вперше у нормальних, повноцінних відносинах. На заваді стоїть наївність українця до росії та невпевненість обох. Чи не засудить їх світ за не традиційну орієнтацію, та чи будуть вони щасливі?