Yeni kurgumla karşınızdayım.
Eh arayı fazla açmayalım dedim :D
Karakterleri tanıtmadan önce
Kurguda hemfikirim olan
Ve kapağı kendi elleriyle hazırlayan @derinmasal 'a teşekkürü borç bilir ve iyi okumalar dileriim :))
....Yaren: Küçük yaştayken geçirdiği trafik kazasında annesi ve babasını kaybetmiş. Hayatını ise ailesinden birini bulmaya adamıştır.
Kıvanç Holding'in ithalat/ihracat müdürü işinde fazlasıyla başarılı.Kerem: Yaren'i hic bir zaman yalnız bırakmamış, Yaren onu bir arkadas, sırdaş olarak görmüştür.
Fakat Kerem Ona sırılsıklam aşıktır.
Kıvanç Holding'in sahibinin oğlu olup Yaren'in patronu sayılmaktadır.Karlos: Annesi doğumda ölmüştür.
Babası ise o günden sonra Karlos'tan nefret etmiş, onu bir kez olsun kucağına almamış ve bir yetimhaneye bırakmıştır.
Şimdi ise bütün hayatını ailesinden birini bulmaya ve işine adamıştır.
Sürekli yarış içinde oldukları
Kıvanç Holding'in tek rakibi olan
İnan Holding'te ithalat/ihracat müdürü olarak çalışmakta.Hande: Karlos'un eski sevgilisi.
Karlos onu terk etmesine rağmen
pes etmemiş Karlos'un ona döneceği günü beklemektedir.Ezgi: Yaren'in tek dostu.
Onu asla yarı yolda bırakmamış,
kazadan sonrasında ise Ezgi'nin ailesi Yaren'i evlatlık edinip büyütmüştür.
Ezgi ise başarılı bir psikolog'tur.Ferdi: Hastası olarak gittiği Ezgi'ye sonradan aşık olur.
Karlos'un tek sırdaşı, tek dostu...Evet bakalım hadi hayırlı uğurlu olsun :D
arkadaşlar lütfen desteğinizi esirgemeyin bu hikayeden oldukca umutluyum ^^
Sizi Seviyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Bana Haramsın
RomanceSeni istiyorum, benim olmalısın.. Hayatımda senden başka kimseye yer vermemeliyim. En'lerimi yaşayacağım kadınsın.. Fakat Sen Bana Haramsın...