Tord un gözünden: evime giden merdivenlerden çıkıyordum son 3 kat kaldığında bir kaç kat alttan garip sesler duymaya başladım fısıldamalar mırıldamalar içimi ürpertiyordu ama devam ettim sesler dahada yaklaşmıştı biri geliyormuş gibi ayak sesleri garipti sesler daha hızlı merdivenlerden çıkmaya başladım sonra durdum ve alt kata baktım baktım ve bir siyahımsı el gördüm biri bana yaklaşıyordu onu gördüm göz göze geldik ama taniyamadım vicudu siyah ve morun karışımı bir madde ile kaplıydı yada bu morumsu şey madde değildi deriydi ve büyüktü korktum yanımda silahlarım yoktu daha hızlı merdivenlerden çıkmaya başladım koşuyordum beni takip eden şeyde hızlı yürümeye başladı benden ne istiyordu? sonunda apartmanımın olduğu Kata vardım hemen anahtarla kapıyı açıp içeri girdim ve kapıyı kitledim bir kaç saniye sonra apartmanımın zili çalmaya başladı korkudan sesim çıkmıyordu bir süre sonra O garip şey zile basmayı bıraktı bu seferde kapıyı zorluyordu açmaya çalışıyordu benimle ne sorunu vardı bu yaratığın? yapa bileceğim bir şey vardı telefonumu çıkardım ve polisi aradım polis 5-6 dk ya geleceğini söylemişti benimde kendimi korumam lazımdı kapıya birşeyler sürükledim ve kendi odama girdim kapıyı kitledim ve o kapıyada barikat şeklinde bazı eşyaları dizdim korkuyordum odamdaki koltuğa oturdum ve aniden bir ses yükseldi bu ses.... Dış kapı bir anda açılmıştı korktuğum başıma gelmişti Odamda bir kaç silah bulunuyordu onu almak için yerinden fırladım silahı sakladığım yerden aldım içine mermi doldurdum silahı kapıya doğrulttum ve beklemeye başladım apartmanımdaki her kapı sertçe açılıyordu son olarak benim bulunduğum odanın kapısının kapı kolu zorlanmıştı muhtemelen o şey benim burda olduğumu anlamıştı kapı zorlanmaya başladı ve bir kaç dakika sonra açıldı açıldıktan hemen sonra o siyah şeyi tekrar gördüm ilk defa böyle birşeyle baş başaydım nefes alamadım boğazım sıkışmış gibiydi kapıdaki barikat yüzünden kapıyı tam açamadı aralıkladı ve o an o şeyin gözlerini gördüm gözleri simsiyahtı etrafa siyah gözleri ile baktı ama nere baktığı belli değildi belliydi beni arıyordu sonra barikat kurduğum eşyaları yana savuşturdu ve içeri girdi bu şeyin vicudu tamamen siyah ve morumsu bir karışım madde gibi görünüyordu elleri pençeye benziyordu o bir canavardı İçeri girdi o an siyah gözleri ile karşılaştım o bana sinirli bir şekilde baktığını gördüm bana saldıracağı anda silahı çıkarıp tam gövdesine sıktım yere düştü ve mırıldanmaya devam etti O bir canavar mıydı yoksa bir insan mıydı belli değildi belli etmiyordu yere düştüğü anda olduğum yerden kalkıp kapıya doğru yöneldim ama o beni bir anda eliyle sarmalamıştı eli büyüktü daha doğrusu kendiside büyüktü bana doğru bakar iken polisin sirenlerini duydum canavarımsı şey bir anda geri tepti ve kaçmak için odadan çıktı ve çıkış kapısından kaçtı Onu görmek için koşarak apartmandan çıktım ama o kaybolmuştu resmen bir anda yok olmuştu polisler olduğum kata geldi ve bana bitmeyen sorular sordular hepsine cevap vermem zordu her neyse polisler apartmanı göz altına alıp o insan/canavar ı aramak için tüm evlere bakacaklarını söylediler Polislerin düşüncesi şuydu: o canavar bu apartmanda yaşıyor olmalı ve evinde saklanıyor ola bilir Yaklaşık 10 saat apartmanları gezdiler bir apartmanda yaşiyan bir kişi tanıdıktı yaşadığım apartmanda tanıdık varmıydı? o gözüme çarpmıştı o canavar ola bilir miydi tanıdım o kişi...