Part 1 visit(short)

2 0 0
                                    

3rd pov

"𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦!" "𝘕𝘰 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 𝘪 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘴 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘨𝘰 𝘵𝘰 𝘦𝘢𝘳𝘵𝘩,""𝘸𝘩𝘢?" 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘪𝘯 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳 𝘬𝘯𝘦𝘦𝘴 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘪𝘱𝘴 𝘰𝘧 𝘩𝘦...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦!" "𝘕𝘰 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 𝘪 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘴 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘨𝘰 𝘵𝘰 𝘦𝘢𝘳𝘵𝘩,""𝘸𝘩𝘢?" 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘪𝘯 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳 𝘬𝘯𝘦𝘦𝘴 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘪𝘱𝘴 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘪𝘯𝘬 𝘧𝘭𝘶𝘧𝘧𝘺 𝘴𝘬𝘪𝘳𝘵 𝘵𝘰𝘶𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳,𝘩𝘪𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘱𝘰𝘪𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘵𝘪𝘱 𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪'𝘴 𝘸𝘢𝘪𝘴𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘩𝘦𝘳𝘳𝘺 𝘣𝘭𝘰𝘴𝘴𝘰𝘮 𝘴𝘵𝘳𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘮𝘦'𝘴 𝘧𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘵𝘪𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘳𝘢𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪'𝘴 𝘣𝘶𝘵𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘪𝘴𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘪𝘧𝘵𝘦𝘥 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘢𝘸𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘪𝘰𝘯,𝘩𝘪𝘮𝘦 𝘴𝘪𝘨𝘩𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘵𝘰 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 "𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘣𝘦 𝘤𝘢𝘳𝘦𝘧𝘶𝘭!" 𝘩𝘢𝘳𝘪𝘮𝘶 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘪𝘯 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘪𝘥 "𝘸𝘩𝘺?" 𝘩𝘪𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘢𝘪𝘥 "𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘰𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘴𝘦𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘤𝘢𝘱𝘵𝘶𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘰 𝘣𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘶𝘻𝘶 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘧 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘢𝘥 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘴 𝘵𝘰𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘶𝘻𝘶 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘮𝘦"
𝘏𝘢𝘳𝘪𝘮𝘶 𝘯𝘰𝘥𝘥𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘪𝘮𝘦 𝘶𝘯𝘥𝘪𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘦𝘳𝘳𝘺 𝘣𝘭𝘰𝘴𝘴𝘰𝘮 𝘴𝘵𝘳𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘣𝘺𝘦 𝘵𝘰𝘰 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 𝘢𝘴 𝘺𝘶𝘻𝘶 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸𝘦𝘥 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥,𝘺𝘶𝘻𝘶 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘢 𝘱𝘰𝘳𝘵𝘢𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪'𝘴 𝘱𝘪𝘯𝘬 𝘣𝘪𝘨 𝘸𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘢𝘴 𝘤𝘩𝘦𝘳𝘳𝘺 𝘣𝘭𝘰𝘴𝘴𝘰𝘮 𝘱𝘦𝘵𝘢𝘭𝘴 𝘧𝘦𝘭𝘭 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥,𝘺𝘶𝘻𝘶 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘪𝘨𝘩 𝘱𝘪𝘵𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦 "𝕞𝕚𝕤𝕤 𝕙𝕒𝕣𝕦𝕞𝕚, 𝕝𝕖𝕥'𝕤 𝕘𝕠!" 𝘢𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 𝘩𝘦𝘭𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴 𝘰𝘶𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘶𝘻𝘶 𝘫𝘶𝘮𝘱𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦𝘮, 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 𝘧𝘭𝘢𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘪𝘯𝘬 𝘴𝘩𝘪𝘯𝘺 𝘸𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘫𝘶𝘮𝘱𝘦𝘥 𝘰𝘧𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘮𝘰𝘰𝘵𝘩𝘭𝘺 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘧𝘭𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘰𝘳𝘵𝘢𝘭, 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘨𝘰𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘰𝘳𝘵𝘢𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 𝘧𝘭𝘢𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘪𝘯𝘬 𝘴𝘩𝘪𝘯𝘺 𝘸𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘯𝘰𝘸 𝘨𝘰𝘯𝘦, 𝘺𝘶𝘻𝘶 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘰𝘳𝘵𝘢𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘫𝘶𝘮𝘱𝘦𝘥 𝘰𝘯 𝘵𝘰𝘱 𝘰𝘧 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪'𝘴 𝘯𝘦𝘤𝘬 𝘢𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘫𝘶𝘮𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘪𝘳 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘨𝘪𝘨𝘨𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘰𝘧 𝘩𝘰𝘸 𝘩𝘪𝘨𝘩 𝘴𝘩𝘦 𝘪𝘴,𝘴𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘫𝘶𝘮𝘱𝘦𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘳𝘶𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘦𝘴𝘵 𝘥𝘰𝘥𝘨𝘪𝘯𝘨 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘵𝘳𝘦𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘰𝘵 𝘵𝘳𝘪𝘱𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨,𝘴𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘢𝘳𝘳𝘪𝘷𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘪𝘷𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭 𝘸𝘢𝘵𝘦𝘳 𝘐 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘢 𝘴𝘲𝘶𝘦𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘯𝘰𝘪𝘴𝘦 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘵𝘰𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘢 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘸𝘩𝘪𝘵𝘦 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘩𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘢𝘭𝘧 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘬𝘪𝘯 𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘣𝘭𝘶𝘴𝘩𝘪𝘯𝘨,"𝘩𝘪!" 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘸𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘣𝘦𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥  𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭 𝘸𝘢𝘵𝘦𝘳,𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘴𝘰𝘧𝘵 𝘨𝘦𝘯𝘵𝘭𝘦 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦 "𝘸𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘯𝘢𝘮𝘦?𝘮𝘺 𝘯𝘢𝘮𝘦𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 𝘢𝘪𝘬𝘰,𝘵𝘩𝘦 𝘲𝘶𝘦𝘦𝘯 𝘰𝘧 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘭𝘢𝘯𝘥𝘴 𝘴𝘪𝘴𝘵𝘦𝘳!" 𝘴𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 𝘪𝘯 𝘴𝘩𝘰𝘤𝘬, 𝘴𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 "𝘮𝘺 𝘯𝘢𝘮𝘦 𝘪𝘴 𝘦𝘭𝘪𝘻𝘢𝘣𝘦𝘵𝘩...𝘢-𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘢 𝘨𝘰𝘥𝘥𝘦𝘴𝘴?..." 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 , 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘳𝘦𝘴𝘱𝘰𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘯𝘰𝘥,"𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘱𝘳𝘰𝘰𝘧?" 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 𝘭𝘦𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘪𝘯𝘬 𝘤𝘩𝘦𝘳𝘳𝘺 𝘣𝘭𝘰𝘴𝘴𝘰𝘮 𝘤𝘰𝘭𝘰𝘳𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘴𝘮𝘦𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘤𝘩𝘦𝘳𝘳𝘺'𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘴𝘰𝘧𝘵,𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 𝘨𝘳𝘢𝘣𝘣𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘦𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘌𝘭𝘪𝘻𝘢𝘣𝘦𝘵𝘩 𝘰𝘯𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘌𝘭𝘪𝘻𝘢𝘣𝘦𝘵𝘩 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘣𝘭𝘶𝘴𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘶𝘵 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘪𝘥 "𝘵𝘩𝘢𝘯𝘬 𝘺𝘰𝘶,𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘢𝘪𝘬𝘰 !" " *𝘨𝘪𝘨𝘨𝘭𝘦* 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘯𝘦𝘦𝘥 𝘵𝘰𝘰 𝘤𝘢𝘭𝘭 𝘮𝘦 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘢𝘪𝘬𝘰 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘤𝘢𝘭𝘭 𝘮𝘦 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 ?" 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘪𝘯𝘨,'𝘪 𝘨𝘦𝘵 𝘵𝘰𝘰 𝘤𝘢𝘭𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘺 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘯𝘢𝘮𝘦 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘦 𝘮𝘦𝘵!?" 𝘌𝘭𝘪𝘻𝘢𝘣𝘦𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘣𝘭𝘶𝘴𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢 𝘵𝘰𝘮𝘢𝘵𝘰 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘣𝘺𝘦 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘳𝘶𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳𝘴 𝘸𝘩𝘰 𝘴𝘩𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘮𝘦𝘵.

" 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 , 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘳𝘦𝘴𝘱𝘰𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘯𝘰𝘥,"𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘱𝘳𝘰𝘰𝘧?" 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘮𝘪 𝘭𝘦𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘪𝘯𝘬 𝘤𝘩𝘦𝘳𝘳𝘺 𝘣𝘭𝘰𝘴𝘴𝘰𝘮 𝘤𝘰𝘭𝘰𝘳𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘴𝘮𝘦𝘭𝘭�...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

488 words!
Bye have a great day!

Seven Deadly Sins x Fem ReaderWhere stories live. Discover now