Sıcakta okula gitmek gerçekten büyük bir zülümdür,özellikle de bu formalar ile,neden bu sıcakta bu bordo süveter giymek daha da işkenceydi.
Öğle yemeği sonrası okula gelebilmiştim,sıcağı artık tepemde hissediyordum.
Okulun kapısını açmakla için hareketlendigim "çili kız ." Mehmetin sesi ile arkamı dönerek oma baktım, elimde tuttuğu siyah kolayı bana doğru uzattığında gülümseyerek aldım."teşekkür ederim mehmet." Gülüşerek kolanı açarak bir yudum almıştım, şuan çok iyi gelmişti."Hadi yerimize gidelim şimdi ortası gölgedir." Onu onaylandığımda ikimize zil çalamdan oranın keyfini çıkartmak için hızlı adımlarla okulun arkasında ki boş arazide ağacın altına oturuyorduk.
Mehmet yere oturması ile bende eteğimi düzelterek yandan oturdum, elimde li koladan bir yudum daha aldım.
Mehmetin gözleri üzerimde olduğunu anladığında ona dönerek gülümsedim.
"Ee ömer ile aranız nasıl, o şerefsizi yine affetmeyi düşünüyor musun."
"Biliyorum mehmet onu seviyorum, belkide o kız yalan söylüyordur emin değilim,irem de abisine haksızlık etiğimi düşünüyor ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. "
Kolasını hızla tepesine dikti ve boş tenikeyi elinde sıkarak het hangi bi yere fırlattı.
"O herif salak tamamı seni üzüyor ağlatıyor neden onu seviyorsun anlamıyorum çok saçma. "
"Bana kızma mehmet sen benim dostumsun,seni anlıyorum ama kalbime söz geçiremiyorum ki, dinlemiyor ki beni ağrıyor işte o olmadığında ne yapabilirim irem hakli abisini üzüyorum."
Başını olumsuzca salladı."O kız senin arkadaşın felan değil baksana deli gibi kıskanıyor ama hala ona arkadaşım semi aldatan o ite de sevgilim diyorsun,gör artık seni o aile paramparça ediyor."
Öfkeyle yerimden kalktım "sende beni anla o kızla yılardır arkadaşız ne yanlışını gördün ki ne yaptı ki anlamıyorum seni hem baksana seni ne kadar çok seviyor, geçenlerde senim sevdiğin pogacadan almış ." Dudakları alayla iki yana kıvrıldı.
"Çok safsın abimin derdinde,okula bıraktığı gün görmüş irem şimdide sürekli sosyal medyadan yazıyormuş abime ama cevap vermemiş abim tesadüfen gördüm bende, ıremin amacı belli abisi ile semi yapmak benimlede arayı iyi tutup abime yanaşmak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarım Kaldık
ChickLitBekledim herkse inat seni bekledim. Ama sen kalbimi söktün ömer. Sen beni mahvettin, sen beni yıktın. Büyük bir ihanet. Yeni gelen bir hayat. Geçmişin kara yüzü. Elanuru bu hikayede neler bekliyor?