∗ *﹡❆﹡* ∗

712 60 16
                                    


Якби Мінхо довелося порахувати, скільки разів за ці роки він чув від своєї матері: «У моєї подруги є син твого віку» або «Було б непогано, якби ти поговорив із сім'єю, яка переїхала вниз по вулиці, у них є хлопчик, який би тобі сподобався», йому знадобилося б зовсім нове, дуже велике число, придумане спеціально для цієї мети.

Ось чому дотепер він не тільки ситий по горло, але й несприйнятливий. Якось, грудневим днем, коли перерва між заняттями з танців добігала кінця, йому дзвонить мама і починає розповідати про онука подруги бабусі, який щойно повернувся з-за кордону, і про те, як Мінхо міг би зустрітися з ним, коли приїде додому на Різдво, тому що він дуже милий, ввічливий і вихований хлопчик.

Його мама (і бабуся) дуже багато разів грали у сваху; спочатку Мінхо здався, але незабаром зрозумів, що всі люди, з якими вони його звели, навіть не іскрилися радістю. Він не змушував би себе зустрічатися з кимось, з ким йому не подобалося проводити час, навіть заради того, щоб зробити маму щасливою.

Але, будучи надто впертою, вона все ще наполягає на тому, щоб знайти кохання всього його життя, цього разу закликаючи різдвяну магію, яка безумовно спрацює на його користь. Почнемо з того, що жоден із них навіть не християнин.

– Я старію, – перебільшує вона, як завжди, намагаючись зіграти на його емоціях, щоб він здався. – Я хочу знати, що ти щасливий з кимось, перш ніж я..

– Мамо! – викрикує Мінхо, його голос стає різкішим, надто голосно відбиваючись від стін порожнього тренувального залу. Він потирає обличчя, втомлено зітхаючи. У нього цілий день була мігрень, і його мама, яка намагається запхати його на чергове побачення наосліп, не допомагає. – Ти просто не думала, що, можливо, в мене вже хтось є?

Відверто кажучи, Мінхо не знає, яка частина його виснаженого мозку спонукала його сказати це, тому що це безперечно неправда, але ці слова вже сказані, і його мама тихо ахкає на іншому кінці дроту.

«Чудово», – з гіркотою думає Мінхо, дивлячись на відображення своєї гримаси в дзеркалі. Складка між його бровами повернулася, надаючи різкості виразу його обличчя, а темні кола під очима все ще не зникли, незважаючи на патчі, які Синмін продовжує дарувати йому щовихідних.

– Ти нарешті зійшовся з Джисоном?

Мінхо розгублено кліпає очима, розчарування згасає при згадці імені його найкращого друга.

🎉 You've finished reading Mistletoe's for two || minsung 🎉
Mistletoe's for two || minsung Where stories live. Discover now