Şaka yaptığını sanıp yüksek sesle gülmüştüm. Benim aniden güldüğümü görünce anlamaz gözlerle bana bakmaya başladı.
"Ah Chae güzel şakaymış güldürdün beni" dedim ve ona bakmaya devam ettim.
"Ben şaka yapmıyorum Jisoo" gülümsemem onun ciddi bir şekilde bana baktığını görünce son bulmuştu. Hala inanamıyordum beni sevdiğini söylemesine.
"Ne? Sen ciddi misin?"
"Tabikide ciddiyim Jisoo... aslında ben sana uzun zamandır bir takım duygular besliyordum ama bu duygulardan pek emin değildim, o yüzden seni hep tersledim senden uzak durmaya çalıştım ama olmadı bende sana olan sevgim bitsin diye Lisa ve Jennie'e bulaşmaya başladım ama yinede olmadı seni unutamadım.. sana en yakın zamanda hislerimi söyliycektim ama ondan önce işte babamın saldırısına uğradım. Şimdi yanyanayız dayanamadım itiraf etmek istedim. Hatta.."
Dedi ve ayağa kalktı. Onun kalkması ile bende ayağa kalkmıştım. Karşımda durmuş bana bakıyordu. Yutkundu gözlerini gözlerimden ayırmadan konuşmaya başladı. "Tekrar söyliycem" dedi ve bana yaklaşarak ellerimi tuttu.
"Jisoo," dedi ilk önce tutuşan ellerimize bakarak. Sonra ellerimi havaya kaldırıp kalbinin üzerine koydu. "Ben sana aşığım Kim Jisoo"
Gözlerim faltaşı gibi açılmıştı. Şaşkın bir şekilde ona bakarken benden bir şey dememi beklediğini gördüm. "Ah, ben.. ne diyebilirim bilmiyorum.." gözlerimi aniden kaçırmaya başladım. Ama böyle olmayacağını anladığımda derin bir nefes aldım ve hala bana bakmaya devam eden o gözlere kilitlendim.
"Sanırım duygularımın karşılıklı olması beni mutlu etti" diyip sırıttım. Sırıttığımı gören Chae koca bir gülümseme ile bana yaklaştı. Gözlerini kapattı ve bende gözlerimi kapattım. O narin dudakları tekrar benim dudaklarım ile buluşmuştu.
Uzun bir öpüşmeden sonra yavaşca bir birimizden ayrıldık. Yüzlerimiz hala yakındı, nefeslerimizi hala yüzümüzde hissediyorduk. Gözlerimizi açıp bir süre bakıştık sonra ben ani bir kararla Chaeyoung'u kucağıma aldım.
Kucağıma almam ile şoka uğramıştı. "Jisoo napıyorsun ya" diyip gülmeye başladı. Bacaklarını birleştirip kollarını boynuma doladı. "Hadi yatak odamıza gidip uyuyalım prensesim" dedim. Aslında gerçekten benim aklımdan uyumak geçiyordu ama Chaeyoung sanırım dediğim şeyi yanlış anladı ve sırıtmaya başladı.
Zaten yatak odamıza gittiğimizde kucağımdan aniden inip kapıyı örtmesi ile anlamıştım ne tür bir şey anladığını. Sonrası ile malum işte. İşimizi hallettikden sonra güzel bir uyku çektik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙵𝚛𝚎𝚊𝚔 𝙻𝚎𝚜𝚋𝚒𝚊𝚗 || 𝐂𝐡𝐚𝐞𝐬𝐨𝐨✔
Romance𝐑𝐨𝐬𝐢𝐞: 𝐚𝐡 𝐬𝐞𝐧.. 𝐬𝐞𝐧 𝐤𝐚𝐟𝐚𝐲ı 𝐬ı𝐲ı𝐫𝐦ı𝐬̧𝐬ı𝐧 𝐚𝐩𝐭𝐚𝐥 𝐬𝐮̈𝐫𝐭𝐮̈𝐤! -- 𝐑𝐨𝐬𝐢𝐞: 𝐠𝐞𝐫𝐜̧𝐞𝐤𝐭𝐞𝐧 𝐤𝐚𝐟𝐚𝐲ı 𝐬ı𝐲ı𝐫𝐦ı𝐬̧𝐬ı𝐧 𝐊𝐢𝐦 𝐉𝐢𝐬𝐨𝐨. -- 𝐣𝐢𝐬𝐱𝐱: 𝐤𝐚𝐟𝐚𝐲ı 𝐬ı𝐲ı𝐫𝐦𝐚 𝐬𝐞𝐛𝐞𝐛𝐢𝐦 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐢𝐧 𝐏�...