Sziasztok, Lucy vagyok! Hárman élünk egy szigeten, kettő barátnőm, és én. Pontosítva Sophie, Barbara, és ugye én. A szüleink magunkra hagytak, mert elmentek harcolni, de nem tértek vissza...
A tulkunok a legjobb barátaink. Az én "testvéremet" száműzték. Azt hitték, hogy gyilkos, közben én tudom, hogy nem! A barátnőim, akik igazából olyanok, mint a testvéreim, nekik a tulkunjaik együtt mozognak, és csak néha jönnek vissza.****
Egyik nap arra ébredtem, hogy Payakan, a tulkunom, nem volt ott nálunk. Igazából szokott néha olyat csinálni, hogy elmegy, de azelőtt szólni szokott. Nagyon megijedtem, hogy megint az lesz, ami pár évvel ezelőtt. A barátnőim még aludtak, de gondoltam elmegyek megkeresni Payakan-t. Ahogy úsztam, egy fura kék fiút vettem észre, aki a tulkun testvéremmel úszkált. De...Ő nem olyan volt mint mi. Kékebb.
Payakan, amikor meglátott, elkezdett nagyon gyorsan úszni, a fiúval mellette. De olyan szélsebességgel jött, hogy a fiúnak nagyon vicces feje volt! Láttam, hogy a fiú nem is vízi, hanem erdei. Azt hittem, hogy ráakar támadni Payakan-ra, de miért is jött volna el idáig?!
Amikor odaért, ráköszöntem.-Szia! Te mit keresel itt a vízben? Neked nem a fákon kéne ugrálnod?!
-Ömm szia...Ott kéne lennem, de muszáj volt otthont váltanunk. De te ki vagy?
-Lucy!
-Örvendek Lucy! Én Lo'ak vagyok!
-Én is örvendek! Amúgy miért voltál a tulkunommal? Vagy egyáltalán most hol van az otthonod?
-Nem olyan messze innen. Csak a fiúk azt mondták, hogy vadászni jövünk ide, a zátonyon túlra, de itt hagytak, szóval most nem tudom, hogy mennyek vissza, mert ez volt az első utam ide...
-Segíthetek, ha szeretnéd!*ajánlottam fel
-Azt nagyon megköszönném!Elindultunk a szigetük felé. Nem olyan sokat beszélgettünk, de elmondta, hogy miért jött a fiúkkal, hogyan keveredett bele ebbe+még pár más dolgot magáról. Én is meséltem, hogy mi csak hárman élünk a szigeten, de nagyon elvagyunk és megbeszéltük, hogy máskor is találkozunk.
Nem sokkal ezek után odaértünk, és már keresték is, szóval gyorsan elkellett mennem. Azelőtt még rám mosolygott, ami elég cuki volt tőle ahhoz képest, hogy még csak most ismertük meg egymást.
Örültem, hogy szereztem egy másik barátot is.Mikor visszamentem, a lányok elkezdtek kérdezősködni, hogy hol jártam, hogyan nézett ki az a fiú...stb.
Valójában annak a fiúnak, mármint Lo'ak-nak tökéletes volt a kinézete így elsőre, remélem tényleg találkozunk majd később.
Lo'ak nézete:
Ma reggel kétségbe voltam esve, hogy hogyan jutok haza, de aztán találkoztam egy állattal, ami később kiderült, hogy egy tulkun volt, viszont a legjobb, hogy találkoztam egy gyönyörű lánnyal! A szemei, a szája, az arca, meg úgy mindene olyan tökéletes volt, hogy már kezdtem azt hinni, hogy ez egy álom.
Sokat beszélgettem magamhoz képest. A szemeiben látszódott, hogy érdekli a története, de aztán ki tudja?Sziasztok! Ez az első rész, remélem tetszik, és ha szeretnétek valami változtatást, írjátok meg! Legyen szép napod/estéd!<333
YOU ARE READING
Lo'ak és Lucy "barátsága"
FantasySziasztok! Ez egy avatár-os story lesz! Remélem tetszeni fog!<333