,,Képtelen vagyok vele megküzdeni! Nem a képessége miatt. Megígértem Harunak hogy megvédem és nem bánthatom meg.,,
-És mehet!-indította el a mérkőzést Midnight.
-Nem fogok megbocsátani, Mia!-kirakta öklét és aktiválta is a képességét.
(Hana képessége mágnes, taszítani és vonzani tud bármit)
Magához vonzott majd egy erősen bevert nekem, megállás nélkül vert engem szarrá és ütései egyre erősebbek voltak.
-Itt a vége, soha nem lesz belőled hős!-kiabálta el.
Taszított ki a határig ám valami váratlan dolog történt. Valami meglökte homlokomat ezért nem mentem ki a pálya széléről. Felnéztem hogy ki vagy mi lehetett ez és megláttam
-Haru!
-Ne hagyd magad! Nem tudja mik történtek ott, szóval számolj be neki.-mosolyodott el halványan.
Bólintottam majd éreztem hogy megint vonz magához. Hátra fordultam hirtelen ami meglepte, széllel próbáltam kitolni.
-Nem hagyom!
Kezdett el taszítani de én lebegve toltam tovább.
-Kinéznéd belőlem hogy megölném egyetlen testvéremet akit szeretek?
-A démonod volt! De te és ő ugyan az! Bírtad volna irányítani de te gyenge voltál!-szorította össze fogait.
-Csak akkor jött elő amikor meghalt, de én hozzá se értem! Már akkor haldokolt amikor odaértem.
-Miért kéne hinnem amit te mondtál?!
-Mert én vagyok a másik túlélő közöttük! Shigaraki túlélte, aki el akarta porlasztani.
-Persze, fog egy gonoszra!
Már csak egy kicsi hiányzott hogy kilökjem.
-Ki segített titeket összehozni?
-Huh?!-arca dühből meglepett lett.
-Haru utolsó szava az volt neked, hogy ne essél kétségbe. Mia és én ott vagyunk neked.-mosolyodtam el ahogy Haru szokta.
Hana bekönnyezett majd megszüntette a képességét így teljes erőből kiment a pályáról.
-Mia jutott tovább!
Mindenki éljenzett tovább jutásomért, de én egyhelyben álltam és néztem a síró lányt. Leguggoltam hozzá majd szorosan megöleltem.
-Annyira sajnálom! Haru halála után teljesen kész voltam és még te se voltál mellettem, ezért rád fogtam az egészet!!-viszonozta ölelésemet.
-Én sajnálom amiért nem voltam veled, de engem is szarul ért a dolog!
-Mennünk kéne mert mindjárt jön a következő forduló.-engedett el.
Bólintottam majd felállva nyújtottam neki kezemet hogy felsegítsem.
-Sajnálom, de szeretnék egy bizonyos embert képen döngölni, ezért be kell jutnom a döntőbe.-mosolyodtam el.
-Á, semmiség!-fogadta el segítségem majd emeltem fel.-Amúgy se nyertem volna azzal a Todorokival.-remegett meg.
Erre felnevettünk majd elbúcsúzva mentem gyengélkedőbe hogy ellássák a sebemet. Amint megvolt ültem Sho-chan mellé.
-Na vajon melyikünk fog győzni?-boxoltam vállba.
-Nem fogom magamat hagyni.
-Ahogy én se!
YOU ARE READING
Mindvégig! Bakugou x OC
FanfictionMia egy váratlan esemény következtén bekerült a U.A. hősakadémiába. Általános iskolában csak Shinsoval jöttek ki jól, mindenki más csak démonként tekintett Miára. A lány új jövőt akart építeni, így titokba tartotta erejét és tehetségét is, ugyan is...