İyi okumalar...
●
"Sevgilim emin misin eğer istersen bunu erteleyebiliriz"
"Hayır Jungkook, bunu artık daha fazla saklamayacağım, bizi sevenler hala destekleyecektir merak etme"
Jungkook burnuna öpücük bırakmıştı minik sevgilisinin. Bugün büyük gündü. Ünlü grubun iki üyesi sevgili olduklarını açıklayacaklardı.
Bunu Jungkook istemişti çünkü artık her şeyden bıkmıştı. Gizli saklı buluşmalar yapmak zorunda değildiler, konserlerde istedikleri gibi temasta bulunamamaları ise tam bir işkenceydi.Jimin ise şimdi Jungkook'un karşısında durmuş sahne kıyafetinin yakasını düzeltiyordu.
"Bebeğim ama bu her şeyi daha da kötüye götürebilir"
Jungkook histerik bir gülüş atmıştı. Evet çünkü bugünkü yapacağı açıklamadan hiç kimsenin haberi yoktu. Ne şirketin ne de diğer grup arkadaşlarının...
"Hyung inan bana daha iyi olacak"
Jimin hala tereddütlüydü. Ya kendileri yüzünden gruba bir şey olursa, ya dağılırlarsa..
"Konser başlamak üzere hadi çocuklar toplanın"
Namjoon yine her zamanki gibi sahne öncesi grup toplantısını yapıyordu. Ellerini üst üste koymuşlardı
"Beyler sahneye çıkıyoruz ve sadece BTS oluyoruz tamam mı? Kendiniz gibi davranın! Hadi çocuklar size güveniyorum. Tamam mı Jimin?"
Jimin şaşırmıştı bir anda neden Namjoon böyle söyledi diye düşünürken Namjoon Jimin'i köşeye yanına çağırmıştı bile
"Jimin iyi misin? Halsiz görünüyorsun"
Jimin demekki çok kafaya takmıştı. Stresten ne yaptığını bile bilmiyordu.
"Hayır hyung iyiyim, hadi az kaldı gel gidelim""Hey bekle! Jungkook'la aran nasıl? Her şey yolunda değil mi?"
Jimin gülümsedi. Çok düşünceli adamdı Namjoon, ve Jimin gerçekten seviyordu hyungunu
"Hayır Namjoonie hyung endişelenme her şey yolunda"
Namjoon onaylayınca sahneye çıktılar. Hayranlar çığlık çığlığa etraftaydılar bir sürü pankart vardı. Ship pankartları da eksik kalamazdı tabii ki.
Klasik bangtan selamlaşmalarını yaptıktan sonra şov başlamış, şarkıya giriş yapmışlardı.
Grup yaklaşık 2 saat sonra blood, sweet& teers'i söylemiş nefes nefese kalmıştı, Jimin göz ucuyla Jungkook'a bakmıştı. Saçları terlemişti, zaten sahne kostümü de hiç yardımcı olmuyordu. Crop giymek de ne yahu!? Jeon Jungkook tapılası bir adamdı ve Jimin kendini dünyanın en şanslı insanı hissetti...
O verdikleri arada hayranlarla konuşup kendilerinden bir şeyler anlatıyorlardı. Jimin'in durgun hali gözlerden kaçmamıştı. Üyeler de bunu fırsat bilip Jimin'le uğraşmaya başlamışlardı.
Birbirileriyle uğraşmaya bayılırlardı.
Ne yaparlarsa yapsınlar Jimin zoraki bir gülümseme yapıyordu sürekli aklı çok bulanıktı. Kimin neye nasıl tepki vereceğini bilmiyordu ve bu oldukça gericiydi.
Arada gözlerini Jungkook' la buluşturuyordu. Jungkook ise güven verici bakışlar atıyordu. Ah hadi ama bu çocuktaki rahatlık kimsede yoktu!
1 saat sonra konser bitimine gelmişlerdi. İşte şimdi Jimin'in kalbi ağzında atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret | Jikook SmutOneshot ✔
Ficción GeneralÜnlü müzik grubu BTS'in iki üyesi Jimin ve Jungkook nihayet konserlerinden sonra sevgili olduklarını açıklarlar ⚡2.9k smut ⚡oneshot