Olmuyor

202 32 12
                                    

Kendimi zorlayarak yüksek bir sesle neden diye sordum cevabını alamayacağımı bildiğim halde. İlk önce söyleyecek gibi ağzını açtı ama iki üç defa aynı hareketi yaptıktan sonra yine sustu. İyice çileden çıkmıştım. Bir adım daha yaklaşıp yer yer sesimin titremesini umursamayarak bağırmaya başladım.


Neden bana bunu neden yapıyorsun. Beni geçtim bize bunu neden yapıyorsun. Bu kadar kolay mı ha ? Ben sana aylarımı verdim şimdi tek bir açıklama yapma gereği duymadan bitirmek. Söylesene bu kadar mı değersizim gözünde ?


Yaklaşık yarım saattir durduğu pozisyonunu bozarak gözlerini gözlerime dikti. Gözlerine baktığımda fark ettiğim birçok şey vardı. Bana eskisi gibi bakmıyordu. Gözlerimi yüzünde yavaşça gezdirdim. Bu sefer onu son görüşüm olduğunu anlamıştım bu yüzden yüzündeki en ince ayrıntıyı bile hafızama kazıdım. Bir iki dakikadan sonra tekrar gözlerine baktım. Neydi bu ? Umursamazlık, sıkılmışlık soğukluk ? Anlayamıyordum. Fakat eskisi gibi bakmıyordu işte.Bir iki kez yutkunarak yarım saattir sürekli sorduğum soruyu yineledim. Neden peki ? Sadece boş bir şekilde suratıma bakıyordu. En sonunda konuşmaya başladı.


Olmuyor işte, ne sen eskisi gibisin nede ben. Sakın beni yanlış anlama seni sevdim halada seviyorum. Ama olmuyor yapamıyoruz görmüyor musun ?


Sustum, sustum ve sadece yüzüne baktım. Bende biliyordum olmadığını ama çabalıyordum işte. Vazgeçemiyordum. Bas baya karşımda bana bomboş gözlerle bakan bu çocuğa deli gibi aşıktım. Sol yanağımın ıslandığını fark ederek elimi hemen yanağıma götürdüm ve arkamı döndüm. Hayır bugüne kadar ağladığımı görmemişti şimdi de görmesine izin vermeyecektim. Ağlamayacağımı anlayınca tekrar onun olduğu tarafa döndüm.


Biliyorum olmadığını bende biliyorum ama çabalıyorum görmüyor musun ? Bırakamıyorum seni ya çok mu zor benden uzak kalmak diyeceksin şuan evet çok zor tahmin edemeyeceğin kadar zor.


Bu sefer susma sırası ona geçmişti fakat onun susma süresi pek uzun sürmedi.


Daha fazla uzatacak mısın Sude işim var.


Söylediği cümle yüzüme sert bir tokat yemiş etkisi yaratırken gözlerimin dolmaya başladığını hissettim. Daha beş dakika öncesine kadar beni sevdiğini söylerken buda neyin nesiydi şimdi . Her zaman dengesizin tekiydi belki ama bu çok fazlaydı. Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım ve yüzüne tokadı indirdim. Mırıldanarak belki de ona son sözlerimi söyledim.


Evren, bu evrendeki her şey sana girsin.

UniverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin