Я доб'юсь

348 34 2
                                    

Права рука все ще страшенно боліла, а пальці злегка затікали через гіпс, що стискав м'язи. Але, на щастя, дуже скоро подіяло знеболювальне. Хьонджин досі відчував той самий удар, після якого через його руку пройшрв дикий біль. Тоді він, як завжди, грав у баскетбол у шкільному спортзалі. Це було дербі між командами двох паралельних класів. І казали ж йому раніше, не випендрюватися. Але Хван вирішив, що круто буде перехопити м'яч у суперника в останній момент, коли той вже буде близьким до кошика. У результаті: зіткнення, падіння, закритий перелом. Як то кажу, впав, отямився, гіпс.

Мати Джина стояла неподалік, насупивши брови і спостерігаючи за тим, як медсестра допомагала одягнутися її травмованому сину. Хьонджин морщився і шипів, часом переграючи, але такий його характер. Він просто любив драматизувати. Хоча насправді його перелом був неймовірно "вдалим". Якщо це можна так назвати.

- Можете не хвилюватись. – сказала медсестра.  - У вашого сина, скажімо, стандартний перелом. А саме перелом променевої кістки. Такий перелом заростає дуже швидко, десь півтора, максимум два, місяці. Рекомендую раз на два тижні міняти гіпс, це краще робити у нашій клініці.

- Вибачте. А коли я... Зможу знову грати в баскетбол?  - поцікавився Хьонджин, розглядаючи важку білу пов'язку на руці.

- Який баскетбол? - ще дужче спохмурніла мати. - Ти бачиш, до чого він тебе довів?  Краще б за голову взявся, а не про ігри думаєш.

- Не турбуйтесь, пані. Впевнена, це просто випадковість. - сказала медсестра, на що жінка пирхнула, а потім повернулася до пацієнта. - Я раджу, коли перелом остаточно загоїться, якийсь час утриматися від фізичних навантажень. Але згодом, гадаю, можна буде.

Вона надягла йому бандаж, щоб Хьонджин зміг утримувати руку в горизонтальному положенні, і приємно посміхнулася, ніби кажучи, що все буде добре.

- Дякуємо. - озвалась пані Хван. – Ми можемо йти?

- Так звісно. Ось ваші поради від лікаря.  - Вона протягнула матері невеликий бланк. - Гарного дня.

Джин швидко поплентався за матір'ю, скрививши гримасу страждальця, але, знову-таки, юнак перегравав. Коли вони сіли в машину, пані Хван заговорила першою.

- Займися навчанням, заради Бога. Цей баскетбол зайняв весь твій вільний час.  Спорт - це чудово, але якщо доходить до такого, краще взагалі не займатися ним. – суворо сказала жінка.

Повільний танецьWhere stories live. Discover now