Capitolul 4:Sfarsitul?

95 10 0
                                    

-Buna frumoaso!Luni te duc eu la şcoala.Apropo,sunt Jason!Sa nu uiti sa ma treci la contacte,iubito!
De unde are numarul meu?Nu i-am raspuns inapoi.Nu vroiam să vorbesc cu un necunoscut.
Luni
Weekend-ul a trecut pe neaimtite!Ca de obicei,luni trebuia sa merg la şcoala.M-am îmbrăcat intr-o rochiţă putin mai sus de genunchi,culoarea fiind una deschisa.Hmm...tenesi sau sandale cu toc?Cred ca o sa iau tenesi.Dupa m-am încălţat,mi-am luat ghiozdanul,un mar ca mic dejun si am plecat.Nu am acceptat sa merg cu idiotul de Jason asa ca am pornit la drum.Cand am ajuns in fata scolii am vazut un grup mare de fete împrejurul lui Jason.
Ce?! Jason?!De ce Doamne?Ce am facut eu ca sa merit una ca asta?Am ignorat total fetele care ţipau ca niste disperate si privirile lui Jason care erau aţintite pe mine.Cand a văzut ca am intrat in şcoala,a incercat sa iasa dar fara succes.Cred ca incep sa le plac pe fetele astea.S-a sunat de ora si m-am aşezat in ultima banca de la geam.Dupa 15 minute,doamna Smith a aparut in clasa urmata ,perfect,de Jason.Acum o sa imi fie si coleg?Mda..perfect!
-Buna ziua,copii!El este noul vostru coleg, Jason!Poti sa ei loc langa colega ta Elizabeth. a spus profa indreptand spre fata cu parul negru.
Elizabeth, sau cum imi place mie sa ii spun,Eliza,este cea mai buna prietena a mea inca de la gradinita. Ora a trecut mai repede decat ma asteptam.Dupa ce profa a iesit din clasa in urmatoarea secunda toate fetele s-au strans in jurul noului coleg care toata ora nu a facut altceva decat sa se uite la mine.Din toata clasa am iesit doar eu cu Eliza si cativa baieti.
-Kate, stii ceva despre noul coleg?Am vazut ca iti cam face ochi dulci de cand a ajuns aici!
-Stiu doar ca il cheamă Jason,are aceeasi varsta ca a mea si e cel mai mare nesimţit!
Nu a mai spus nimic, probabil văzând ca nu ma simt bine vorbind despre el,si ne-am îndreptat spre cantina unde Noah ne astepta.
-Ce fac fetitele?
-Fac bine,fetitele? raspune Eliza pentru amandoua
-Si Kate,baiatul de acolo nu e tipul de la restaurant?
Imi dau ochii peste cap si ii raspund cu un simplu ,,Da".Ne-am continuat masa impreuna fara sa mai scoatem niciun cuvintel.Dupa ce ultima ora s-a incheiat am plecat spre casa,pe jos.Ma mir cum Jason nu m-a băgat in seama!
Se făcuse deja intuneric,singura sursa de lumin fiind cateva felinare.In fata mea era un grup,sau cum spun eu,o turma de vreo cinci baieti cidati.Am trecut pe langa ei fara sa le raspund la intrebarile lor stupide. N-am apucat sa fac al doilea pas ca unul dintre ei ma prins de cot intorcandu-ma spre el.Mi-a pus mana la gura ca nu cumva sa tip,in timp ce ceilalti au început sa ma pipaie.Nu puteam sa fac nimic.Nu aveam nicio putere in fata lor.Stai!
-Auu!! tipa cel care ma ţinea cand dinţii mei au intrat in mana lui muscandu-l destul de rau.
Am fugit departe de ei pana nu am mai auzit nimic.Crezând ca am scapat,m-am intors cu spatele si surpriza!Am dat nas in nas cu ei. M-am dat repe in spate,pana cand coloana mea a facut contact cu zidul unui bloc.Cel din fata mea a scos un cutit din buzunarul pantalonilor.Încremenită de la contactul lamei reci cu pielea mea,nu am mai putut face nimic Am simtit cum cuţitul se adanceste din ce in ce mai mult,intrând in carnea mea.Durerea era atat de tare incat cateva lacrimi s-au prelins încetişor pe obrajii mei palizi,intesificand durerea.Acum,siroaie de sange curgeau din mana mea,pătând rochia.A ridicat cuţitul spre gat,lăsând o dara mica de sange.
Gata!Sa zis cu mine!Macat o sa ii vad pe parintii mei si pe omul care a avut grija de mine!Adio viata,adio prieteni!O sa imi fie dor de voi!

Capitol nou...yaii!
Citire placuta si scuzaţi greselile.

Katelyn(IN PAUZA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum