-Taehyung? "Îl strigă Kai ușor însă acesta nu răspunde și continuă doar acel contact"Taehyung-ah "îl strigă din nou însă mult mai tare"
-DA? "Strigă panicat. Toți l-au privit confuzi, Taehyung să ridicat și sa acuzat" –Taehyung, ești bine?
-Mhm.."își șterge lacrimile "
-
După evenimentul de început.
La prânz:)
-Heii!! Heii, așteptați.
Îi strigă cineva la Taehyung și la Kai ce se pregăteau să meargă la cantină Cei doi se opresc și privesc confuzi acea persoană necunoscută lor.
-Da?
-Ne cunoaștem..?
-Nu.. "Își duce mâna în păr" suntem în aceași clasă.. Eu sunt Lee Felix.. În fine lăsați o baltă, scuzați deranjul.. --Hei, calmează-te "râde Taehyung ușor" eu sunt Taehyung iar el Kai. Vrei să fim prietenii, așa-i? "Băiatul aprobă timid"
-Foarte bine "râde ușor" Noi mergem la cantină,hai și tu cu noi Felix.-Haideți, mor de foame! "Spune Kai"
Băieții au luat-o spre cantină dar când au intrat Taehyung a fost tras brusc de un băiat.
-Iubire, ce a durat atât? "Se plânge"
-Oh.. Jimin, am uitat de tine
"spune jenat, jimin își dă ochii peste cap"-Iar?-Mhm.. Îmi pare rău "face fața de cățeluș"M-am luat cu altceva și am uitat
-Taehyung, el este iubitul tău?Întreabă Kai direct iar Taehyung se rușinează
-Mai ușor... Dar da..
-Tae, mă duc eu să îți aduc mâncare. Du-te și așteaptă jos."îl prinde de obraji"
-Bine.. Mulțumesc "spune timid"Jimin zâmbește apoi se îndepărtează de ce-i trei băieții. -Taehyung, du-te și alege o masă, venim și noi curând.
-Bine, să vă grăbiți vă rog. Sunt jenat.. -Bine, bine îndrăgostitule
"râd ce-i doi"Taehyung oftează apoi se apropie de o masă însă îi suspină cineva nervos lângă ureche -Asta este masa mea!
-Oh.. Îmi pare rău "se întoarce cu fața la acea persoană" T.. Tu..
-Ochii iar i se umezesc,vrea să plece dar:-Nu pleca încă.
-Dar.. Mi-am cerut scuze..
-Cine ești și de ce îmi faci inima să se simtă atât de agitată? Hm? Cine ești?
-Nu știu la ce te referi.. Dar sunt doar un boboc.. "Își șterge lacrimile"-Nu prea cred asta.
-Ce anume?
-Faptul că ești doar un boboc-
-Tae ce faci?
"Apare Jimin cu mâncarea"
-N.. Nimic..La revedere"face o plecăciune apoi fuge la Jimin"
-Jimin..Mersi că m-ai salvat.
-Tae, ce se întâmplă? De când îl cunoști pe JungKook? "Îl conduce la o altă masă"
-De fapt, nu-l cunosc. Azi l-am întâlnit la deschidere..-Atunci ce sunt cu acele lacrimi?
-E.. Eu..
-Vă întrerupem? "Apar și Felix și Kai"
-Nu, așezați-vă. Tae, eu voi pleca ne vedem mai târziu, să mănânci tot, ok?
-Mhm "îl sărută Jimin pe obraz"-Ohoho
"strigă ce-i doi după ce pleacă Jimin"
-Deci.. El este iubitul tău misterios?
-Misterios? Ce tot spui acolo? Și da-Oh, dar să știți că nu prea vă potriviți. Păreți mai mult prietenii
Spune brusc Felix și o liniște incomodă se pune la masa celor trei
-Eu voi merge până la baie, băieții.
Se ridică Taehyung și merge la baie. -Aish, de unde ai atâta sinceritate? "Spune Kai"
-Crezi că am fost prea direct..?
-Puțin.. Dar cred că și el crede la fel.La baie.
Taehyung intră în baie își face nevoile apoi merge la chiuvetă pentru a se spăla pe mâini însă acolo îl aștepta seniorul cu care se tot întâlnește de dimineață.
-Iar.. Tu?
-Mhm, și vezi cum vorbești. Îți sunt senior,nu uita asta "se apropie de el"-Îmi.. Pare rău..
-Este în regulă. Nu te mișca, vreau să văd ceva, bine?
"Taehyung aprobă nedumerit"JungKook îl prinde de mâini, le ridică ușor apoi se apropie de gâtul acestuia ce a început să îl sugă ușor " -C.. ce faci?
CITEȘTI
Rᴇɪ̂ɴᴄᴀʀɴᴀʀᴇ ->>>𝘛𝘬
Mystery / Thriller"Reîncarnare" -Hmosexualitatea în ani 90 a fost omor curat.. pe vremea aceea iubirea între două persoane de același sex ducea doar la ucidere și plânsete. Taehyung și Jungkook din păcate sau cunoscut în acea perioadă.au fost străini, prietenii, iub...