-19-

1K 99 89
                                    

Bölüm aşırı sıkıcı geldi. Umarım size de öyle gelmez. İyi okumalar... Yorgundum bu nedenle bölümü kontrol edemedim. Umarım çok yanlış yoktur ❤️

Klişe olmasından korka korka hikâyeye Bogum'u ekliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Klişe olmasından korka korka hikâyeye Bogum'u ekliyorum. Umarım klişe bulmazsınız.

Park Bogum:
Park sürüsünden. Beta. Taehyung'un okuldan arkadaşı.

***********

Yıl 1777

"Jin... Şunu Taehyung'a içirir misin? Benim birkaç şey daha hazırlamam gerekiyor."

Jin kafasını salladı ve hızlıca elindeki yeşil bulamacı Taehyung'un yanına getirdi. Taehyung koltukta kıvranıyordu. Alnından akan soğuk terler vücudunun kanına karışan zehirle mücadelesini gösteriyordu. Arada gözlerinin kırmızı olup bağırması ise alfasının içten içe kudurduğunun belirtisiydi.

"Taehyung lütfen..."

Taehyung gözünden yaşlar akarken Jungkook kafasını kaldırması için elini onun kafasının altına koydu.

"Hadi Tae... Zehir yayılıyor. İç bebeğim."

Jungkook endişeyle ona bulamacı içirmeye çalışırken Taehyung ağzını
açmamakta direniyordu. Bu bugün içtiği kim bilir kaçıncı iğrenç şey olacaktı. Kendini o kadar kötü hissediyordu ki kabullenmişti. Kesin ölecekti.

"Feromonlarıma odaklan. Onu koklarsan tadı daha az alabilirsin."

Taehyung titrerken kafasını salladı. Jungkook ona özel feromonlarından salarken Taehyung gözlerini kapattı ve Jin'in uzattığı şeyden ağzına aldı.

Areum ise bu sırada sakince salonun bir köşesinde oturmuş onları izliyordu. Kötü bir şeyler olduğunun farkındaydı. Sürü liderleri yani Taehyung'un babası onları aniden evlerine getirmiş daha sonra ise evden çıkmıştı. Bir şeyler planlıyordu.

"Jungkook senin de yaraların derin. Çok kalkmamaya çalış."

Jungkook çok halsiz hissediyordu. Üşümüştü ve hasta olacağına emindi. Hâlâ vücudu titriyordu ve yaraları derindi. Başlarına gelen olay üzerinden 4 saat geçse de hiçbir şeyin düzelmemesi onu korkutuyordu.

"Taehyung biraz daha iyi olsun. Dinleneceğim."

"Taehyung tahminen bir hafta daha böyle kalır. Sürü lideri tarafından ısırılmış. Zehirli bir ısırık bu..."

"Ama iyi olacak değil mi?"

Jungkook gözünden akacak olan yaşı engellemeye çalıştı. Ruh eşi bu şekilde kıvranırken içi rahat değildi. Kurdu bir şeyler yapması için diretse de elinden bir şey gelmiyordu şu an.

Jin ise sorusuna cevap vermedi. İyi olup olmayacağını bilmiyordu. Bu Taehyung'un alfasının gücüne bağlıydı.

"Jungkook!! Kanına ihtiyacım var!"

Two Universe //TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin