Seperti biasa Evy bangun Dan membuka golden kamar sambil menghirup udara yang segar. Ketika melihat kebawah Evy ternampak sekilas bayangan hitam yang melintasinya sambil memegang pisau.
Ketika Evy memerhati dengan jelas terlihat ada tetesan darah yang menitik. Evy Cuba untuk melihat wajahnya tapi tidak dapat kerana lelaki itu memakai hoodie hitam. Tetapi Evy dapat melihat bahawa lelaki itu menyerigai.Dengan perasaan yang takut Evy terus masuk kamar mandi dan bersiap berangkat .
Setibanya disekolah semua mata tertuju padanya kerana rupa parasnya yang sangat menawan. Evy berjalan dikoridor Dan membuka lacinya dan terjumpa sebuah surat dan sebatang coklat kesukaannya.
"you're mine baby, forever mine .l'll kill anyone if they come near to you"
" I'M ALWAYS WATCHING YOU"
dengan turlisan berwarna merah Dan sedikit bau hanyir.Evy terkejut setelah ia teliti dengan jelas itu adalah DARAH BANGKAI HAIWAN.
Evy memandangi sekitar dan mendapati ada seorang lelaki yang menatapnya Dari jauh . Evy ingin mengejarnya tetapi lelaki itu terlebih dahulu berlari meninggalkannya.Dengan perasaan cemas Evy duduk dibangkunya sambil termenung hingga guru datang.
Ketika waktu rehat Evy duduk sendirian sambil termenung. Memikirkan pasal kejadian tadi . Semuanya membuyar apabila kekecohan yang berasal Dari pintu kantin. Terlihat serongombolan lelaki datang menhapirinya Dan langsung duduk sambil merangkul bahu Evy.
Dalam hati Evy bertanya siapakah lelaki itu sok sok kenal sekali tu orang 'batin evy'.
Ia terdiri Dari tiga orang yang diketuai oleh Maxim Macwilson . Dan Dua curutnya iaitu Melvin Alexender Dan Melven Alexender mereka betdua adalah kembar yang seiras sehingga sulit dibedakan tetapi sikapnya sangat bertolak belakang. Melvin si abang sangat pendiam manakala Melven sang adek ceria bin tolol yang melampui batas.
Ada sepasang mata yang memandangi mereka dengan tatapan yang begitu mematikan.Apalagi pada Melven yang sedang merangkul mesra dengan Evy.
'Kau akan mati kawan'
Smabil menyerigaiSepulang sekolah Evy menaiki bas Dan duduk dikusi paling hujung. Ada seorang lelaki yang duduk disebelahnya dengan aura yang menakutkan serta bau yang agak menyengat. Lelaki itu memandangi Evy dengan tatapan begitu cinta seolah Evy diciptakan hanya untuk dirinya sahaja.
Keesokan harinya sekolah Evy digemparkan dengan kematian Melven Alexender.
Semua turut berduka cita tapi tidak sang pelaku. Ia hanya tersenyum bahagia.
KAMU SEDANG MEMBACA
Beauty Girl and Obses Boys (oneshoot)
Short Storymengisahkan tentang seorang gadis sma yang terkenal begitu cantik bak dewi yunani dengan sejuta pesona. Dan para lelaki yang begitu tertarik akan kecantikkan seorang EVYLIYANA BRANGSON gadis asal Indo mix Korea.