Щось нове між нами

172 31 0
                                    

Синмін вийшов з роздягальні до баскетбольного поля, незграбно смикаючи одяг. Зараз у нього була фізика, але він слізно попросив вчителя відпустити його і нічого не говорити батькам, на що той, знаючи, що він дуже розумний хлопчик, погодився. Він не міг залишатися після уроків через батьківський контроль, але він дійсно хотів навчитися грати. Чи просто побути поряд з Хьонджином? Втім, неважливо. Хвану все одно не вперше прогулювати уроки. На цьому й зійшлися.

Мін не ходив на фізкультуру, бо його батьки спеціально попросили для нього звільнення від неї, адже він міг травмуватися або поранитися. Відтак спортивної форми у нього не було, а отже довелося викручуватись. Вдома таємно від батьків він знайшов вільні домашні штани та олімпійку, натягнувши останню на футболку.

На вулиці був легкий вітерець і Кім за звичкою одягнув поверх цього всього джинсовку, бо "мама сказала рано роздягатися, лише початок весни". І хоч Хьонджин сказав йому, що буде спекотно, Синмін не послухався.

До речі, Хьонджин вже був на полі і відбивав м'ячем від підлоги чіткий ритм. Лівою рукою це було дуже незручно і незвично, але, на жаль, його права рука була трохи не в ресурсі. Але навіть за допомогою лівої руки він зміг зробити гарний кидок та влучити м'ячем у кошик. У цей момент з'явився Синмін.

- Привіт. - посміхнувся Джин, ловлячи м'яч у повітрі і підходячи ближче. - Готовий?

- Готовий. - рішуче відповів Синмін, поправивши свої окуляри.

- Добре. Тоді дивися. Баскетбол це не просто бігати полем і кидати м'ячик.  - говорячи про улюблену справу Хьонджин був серйозним і зосередженим, підкреслюючи важливість його слів. Синмін таким його бачив уперше. - У цій грі є свої правила, закони та норми. Перед тим як почати, розкажи мені, що ти вже знаєш.

- Ну... Грають дві команди по 5 осіб на майданчику 28×15 м. - затараторив Синмін, наче на уроці. - На коротких сторонах майданчика укріплені кошики на щитах на висоті 305 см. Це металеві кільця діаметром 45 см з мотузковою сіткою без дна. Переможцем визнається команда, якій вдалося більше разів закинути м'яч у кошик противників. Тривалість гри - чотири періоди по 10 хвилин, з двохвилинними перервами між першою та другою та третьою та четвертою чвертями, і великою перервою у 15 хвилин між другим та третім періодом. А у Національній баскетбольній Асоціації гра триває 48 хвилин та розбивається на чотири чверті. Ось...

Повільний танецьWhere stories live. Discover now