Het is...

310 13 3
                                    

POV Olivia

'Het was....' ik kom niet uit mijn woorden. Ik ben nog steeds geschockt. Het moet eruit. 'Het was Luuk' zeg ik. Luuk was mijn ex, hij behandelde mij als zijn slaaf. Eerst gaat hij je cadeaus geven en heel lief doen. Later gaat hij je dingen dwingen. Ik moet er niet aan denken. Het was echt een nachtmerrie. Ik sta op en ga naar de badkamer toe. Ik gooi een plens water in mijn gezicht. Ik droog me weer af en ga naar de bank toe. Ik zie er frisser uit. 'Zullen we weer slapen?' vraagt Sanne. 'Is goed' Ik loop naar mijn kamer en probeer te slapen. Maar altijd als er iets ergs gebeurt lig ik nog klaarwakker tot aan de ochtend. Ik sta op en loop naar de keuken om thee te maken.

Bliep. Ik kreeg een smsje. 'Dat was niet slim Olivia, je zult ervoor boeten' stond erin. Ik keek geschokt naar mijn mobiel. Ik moet zo snel mogelijk naar de politie. Als ik toch in slaap ben gevallen gaat mijn wekker af. Wat? Ik heb de hele nacht niet geslapen. Urgg. Ik sta weer op en kleed me aan. 'Ik ga naar de politie ben om 12 uur weer terug' schrijf ik op een briefje. Ik leg het op tafel en ga weg. 'Kan ik u helpen?' vraagt de mevrouw achter de balie. 'Uh ja iemand dreigt mij en ze heeft mijn vriendin ontvoerd' zeg ik tegen haar. '1 moment' ze staat op en loopt weg. Er komt een agent op mij af.

'Kom maar even mee naar mijn kantoor' ik loop achter hem aan. 'Vertel is wat er is gebeurt' zegt hij. Ik vertel het verhaal. 'We zullen  zo snel mogelijk om de dader te vinden' zegt de agent. Wat? Het gaat om leven of dood! En de agent zit heel kalm te zeggen ''we zullen zo snel mogelijk de dader te vinden'. Wat is er mis met Nederland? In Londen gaan ze meteen een actie starten en overal speuren met honden en veel politieagenten.

POV Harry

We hebben morgen een interview. Urgg kan dat ook nog erbij. Ik ga er duidelijk niet naartoe. Kan mij niks meer schelen, het enige wat scheelt voor mij is Olivia. Jesus christ wat zie ik nou! 'Meisje ontvoerd en vriendin bedreigt' staat er op de voorkant met grote letters in de krant. Ik zie een meisje bij de politiebureau. WAT? DAT IS OLIVIA!! Urg als ik haar niet snel vind dat gaat ze misschien wel dood!! Ik bel Liam op. 'Hoi Harry' zegt Liam vrolijk' 'Hoi Liam' zeg ik ernstig. 'Wat is er' vraagt hij bezorgt. 'Olivia wordt bedreigt' zeg geschokt. 'WAT!' roept Liam.

'Ja ik weet het stond in de krant' zeg ik terug. 'Ik moet haar nu vinden want anders gaat het om leven en dood' zeg ik gehaast. 'We hebben morgen een interview' zegt hij terug. 'Nou en' zeg ik niet boeiend. Ik koop een ticket naar Nederland en pak een hotel. Ik ga slapen ergens bij Amsterdam. Ergens waar we onze concert vorig jaar had gedaan. Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik Olivia heb ontmoet bij een meet & greet.

Hihi, morgen heb ik mijn boekbespreking -_- wens me succes :D xx

Change Your Life (1D Harry Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu