5.rész

305 9 2
                                    

A váratlan találkozás után kb. fél órával elkezdtek kiszállingózni a vendégek. Ethan mindenkivel jókat csevegett és óriási élmény volt számára a Messivel való találkozás. Boldogan a szobámba siettem és, hogy a holnapi napra legyen normális méretű egyenruhám rendeltem egyet a suli hivatalos oldaláról. Izgatottan vártam a szüleimet miközben a bátyám és Neymar az éttermeket sorolták fel, hogy melyik számomra a szimpatikus úgy, hogy egyikbe se voltam soha. Végül ők választották ki a Grantie nevezetű Michelin-csillagos helyet a fővásoban.
- Lia, Ethan! Öltözzetek ki- adta ki a parancsot Kylian

Neymar szemszöge:
Foggalmam sincs, hogy mi történt velem. Ez a lány teljesen rabul ejtett. Kokrétan elvesztem a csillogó barna szemei között. Beszélnem kell majd róla Kyliannel. Kicsit félek a reakciójától mivel 2 opció van: elküld a francba vagy örül majd neki.
Ezekkel a gondolatokkal vettem fel a fekete zakómat, mivel étterembe megyünk Kylian családjával. Nem ez lesz az első találkozásom velük, mert már voltam náluk LA-be, de Lia akkor a barátnőinél volt. Gondolni se mertem volna, hogy ilyen gyönyörű.
Kimentem a fürdőszobába és most én nyitottam rá véltenül az előbb említett lányra.
- Basszus bocs - nevettem el magam kínosan
- Semmi baj, gyere csak be nyugodtan én már csak sminkelek- mondta kedvesen én pedig lassan végigmértem, egy ezüstösen csillogó, testre simuló ruha volt rajta.
- Szerintem nem kell, annélkül is nagyon szép vagy - jegyeztem meg
- Köszönöm szépen - harapott be Lia az ajkába én pedig nem bírtam tovább. Közelebb léptem hozzá és a kiengedett haját a füle mögé tűrtem és megcsapott az édes, inkább vaníliára hasonlító illata. Mielőtt megcsókoltam volna engedélykérően ránéztem.
- Légyszíves ne játsz velem- kérte halkan, de nem is kellett volna mert eszemben sem volt ezért megráztam a fejem.
Magamhoz húztam a derekánál fogva és szenvedélyesen megcsókoltam, amit a lány viszonzott én pedig nekidöntöttem a fürdőszoba falához. A halk helységben hallható volt, ahogy a szánk szakaszosan, levegő hiányában elválik egymástól. Lia testét folyamatosan simogattam amitől éreztem hogy megremegett, ettől pedig elégedetten elmosolyodtam. Az ajkai kicsit nyálasak voltak, amit én az ujjaimmal letöröltem és végig egymás szemébe néztünk.
- Ez maradjon még titok - kértem Liát, aki helyeslően bólogatott- Amúgy kurva jól nézel ki. - mondtam és nyomtam egy puszit az arcára.

Sziasztook! Meg is van az 5.rész egy kis extrával a végén. Remélem tetszik!!😘

just the two of us(Neymar ff)Onde histórias criam vida. Descubra agora