3 osoba
Od tamtego czasu gdy pojawił się Eyepatch minął tydzień. Teraz cała klasa szykowała się na festiwal sportowy Ua.
Katsuki miał wygłosić przemówienie. Jedynie co powiedział:
- Wygram.- a w myślach dodał dla Deku.
Potem zaczęła się pierwsza konkurencja bieg z przeszkodami.
Wygrał to Katsuki, zanim był Shoto i potem Kirishima, Denki. Cała klasa 1A przeszła do drugiej konkurencji bitwa w kawalerii.
Katsuki miał taki team: Kirishima, Mina i Sero.
Podczas gdy Shoto miał team Iida, Momo i Denki.
Zaczęła się walka. Katsuki chronił swoje 10 milionów punktów.
Potem usłyszeli że czas tej rozgrywki mija.
Zauważyli że teraz będą walki pomiędzy uczniami.
Zaczął szukać wzrokiem z kim walczy.
- Huh Uraraka.- powiedział Katsuki.
Brązowowłosa podskoczyła i spojrzała na czerwonookiego.Zaczęła się pierwsza walka Ojiro vs Shinso. Wygrał to Shinso. Powiedział coś przez co Ojiro się do niego odezwał.
Kolejna walka była pomiędzy Shoto, a Sero. Wygrał to Shoto zamroził całego Sero.
(Biedny Sero)
Potem walka pomiędzy Mei Hatsume vs Iida Tenya. Wygrał Iida. Chociaż Mei tylko pokazywała jak bardzo są dobre jej "dzieci".Potem przyszła pora na walkę Katsuki'ego i Ochaco. Katsuki westchnął.
Charakter Ochaco przypominał mu o Izuku. Dziewczyna była jak Izuku. Pełna życia i uśmiechu.
Delikatny uśmiech pojawił się na ustach Katsuki'ego ale szybko zniknął.
Poszedł na arenę walki.
Ochaco wysłała na niego masę kamieni z góry. Użył techniki którą wyczytał z notatek Izuku.
Przy tym pokonał Ochaco.Potem kolejna walka Tokoyami vs Yaoyorozu. Wygrał Tokoyami. Był po prostu szybszy od Momo.
Po tej walce była walka gościa który ma takie same imię i nazwisko, i Eijiro. Był remis pomiędzy ich.
Potem Midnight powiedziała że będą później siłować się na ręce.Kolejna walka Denki Kaminari vs uczennica klasy B. Wygrała zielonowłosa dziewczyna.
Kolejna walka była pomiędzy francuzem, a Miną. Mina wygrała.
Shoto vs Shinso. Shoto był szybszy i pokonał szybko swojego przeciwnika.
Katsuki vs Eijiro. Katsuki pokonał szybko i boleśnie Eijiro.
(Biedny Eijiro)Iida vs uczennica 1b
(Nie pamiętam jej imienia XD)
Wygrał Iida dzięki swojej szybkości.Tokoyami vs Mina. Wygrał Tokoyami. Był szybszy od Ashido.
Teraz zostały cztery osoby. Walki będą takie. Tokoyami vs Katsuki.
Shoto vs Iida.Tokoyami przegrał bo Katsuki użył swojej eksplozji. Przez eksplozje zrobiło się jasno. Przez to dark shadow schował się i wygrał Katsuki.
Iida przegrał. Wygrał Shoto.Teraz była walka pomiędzy Shoto Todoroki'm i Katsuki'm Bakugo.
~ Wygram dla ciebie Deku ~
Pomyślał Katsuki.
~ Udowodnię że wygram tylko lodem ~
Pomyślał Shoto.
Zaczęła się pomiędzy nimi walka. Katsuki szybko unikał lodu Shoto.
Katsuki wycelował swoją eksplozją w lód Shoto.
Złapał chłopaka koszulkę.
- Użyj ognia Mieszańcu!- krzyknął zły. Chciał go pokonać w pełnej mocy.
- Nigdy nie użyje jego mocy!- warknął Shoto i kopnął Katsuki'ego.
- Więc przegrasz.- powiedział Katsuki i zaatakował Shoto.Tą walkę wygrał Katsuki. Mobilność Shoto upadła z powodu chłodu.
Wręczono im medale i tyle.Kawiarenka~
Izuku uśmiechnął się ciepło. Tak jak przewidział Katsuki wygrał.
Dał klientom jedzenie i kawę.
Potem zaczęli się zbierać. Izuku wytarł ręką pot z czoła.
- Zuku-kun~
- Znowu.- powiedział cicho i spojrzał na Tanak'ę.- Czego?
- Może trochę milej?
- Dla ciebie bym uciekł jak najdalej z stąd.- powiedział Izuku chamsko.
Tanaka złapał się za serce.
- To bolało Zuku-kun.
- To miało boleć.- wysłał uśmiech. ( :D )
Tanaka wiedział że ma przechlapane u Izuku.
W końcu młody nastolatek na każdym kroku próbował go zabić.Po skończonej pracy. Izuku wrócił do swojego pokoju. Usiadł na łóżku i wziął swój telefon.
Nigdy nie poddawał swojego drugiego numeru telefonu. Więc teraz mógł się przydać.
Izuku wysłał do Katsuki'ego jedyne słowo.Żyje
To tyle w tym rozdziale!
Przepraszam za tak krótki rozdział
Następny (chyba) będzie dłuższy
Sayonara!👋👋Życzę miłego dnia i miłej nocy
Słów 600
CZYTASZ
Izuku Ghoul: Jednooki Król ||BakuDeku||
FanficIzuku Midoriya. Chłopiec który został uznany za martwego w wieku dwunastu lat. Został pożarty przez ghula na oczach Katsuki'ego Bakugo. Katsuki załamał się śmiercią przyjaciela i zaczął ciężej trenować aby wypatroszyć Ghoule. Przez ten czas gdy Kats...