(multimedyada jusu 'nun karakteri var)
Boy aynasından kendime baktım.
''jisu geç kalıyoruz.'' saçlarımıda son olarak hafif dalgalandırıp safiyenin iyenen yanına gidip kapıyı açıp merdivenlerden indik.
''sen kaya beyden izin aldın mı? safiye bizi evde görmeyince sonra kıza bilir.''
'' evet izin aldım ben. '' evin kapısını açtığımızda bütün korumaların gözleri bize kaydı ama sonra kendilerini toparlayıp önlerine döndüler.
Sonunda bahçedende ayrıldığımızda taksiye bindik.
🔮
Tasiden inip safiyeninde inmesinide bekledim oda inince beraber barın kapısından geçtik.
etrafta sarhoş insanları görünce yüzümü buruşturup bar taburesine oturdum.
Safiyeye döndüğümde sevgilisinin yanındaydı. ''safiye jisuyu da mı getirdin.''
bunu dalga geçer gibi söylediğinde yüzüne bi yumruk atmamak için kendimi zor tuttum.
Ayağa kalkıp safiyenin yanına yaklaştım.
''ben biraz tek başıma takılıcam.''safiye başıyla onayladı. Adımlarımı hızlandırdım. Tualeti görünce adımlarımı biraz daha hızlandırdım.
Birinin kolumu tutmasıyla sendeledim elimi tutan kişiye baktığımda hiç tanımadığım bi adam kolumu tutuyordu. Ve evet sarhoştu.
Elimi çekmeye çalıştım.''hadi ama yerinde dur. '' beni arkasından sürüklediğinde bağırdım. Ama müzüğün sesi benim sesimden bin kat daha yüsekti.
Offf jisu sen kimin aklına uyupta geliyorsun?!
bara merdivenlerden çıkacağımda birine çarptım o kişinin yakasından tutup düşmemek için tutup onu kendime çektim. ve bunda başarılı da olmuştum.
Başımı kaldırıp adamın yüzüne bakacağım sırada o adam yine kolumu tutup beni çekiştirdi. ''kendine başka bi kız bul kaya. ''
'kaya'
Onun başka bir kaya olduğunu umud ederek arkama bakmamla kayayı görmem bir oldu.
''çek elini.! '' kayayı ilk defa bu kadar sinirli görüyordum.
''son kez söylüyorum eğer elini çekmesen elini ölmüş bil.''
Adam korku içinde elimi hemen bırakıp gitmişti.
Kaya üzerime gelmeye başladığında bende arkaya adımlıyordum.
''burda napıyorsun!?'' sesi çok yüksesk çıkmıştı.
''ee ben buraya-''sözümü kesmişti ''eğer burda olmasaydım. Sana-!''
'sana' gerisini söylememişti.''evinizde bana istediğinizi söylüye bilir yaptıra bilir ama.. Burası sizin eviniz dildi ve ben sizi zorladımı beni koruyun diye! ''
kayanın yanından ayrılıp hızlı adımlarla bardan çıktım.
Omg 304 kelime yazdım.
Oy vermeyi unutmayın.
evet bölümler geç geliyor ama hızlı atmaya çalışıcam.