Umbrakinezi Nasıl Yapılır ?

1.6K 12 6
                                    

Öncelikle Umbrakinezi herkeste bulunan bir yetenek değildir bunu açıklığa kavuşturalım. Bunu 5 gün 1 yada 2 kere deneyin..5 günün sonunda pek başarı elde edemiyorsanız Umbrakinezi (Gölge Kontrolü) yeteneği sizde bulunmamaktadır. Farklı şeyler denemenizde yarar olabilir.

Malzeme listesi
Kamera-Cep Telefonu, herhangi bir video kayıt cihazı ,Mum

Sıkıntı veren düşüncelerden arınmakBeyaz bir duvar yada ön plan fon yeri gerekir.

Ortam: Gölgenizin yansıyacağı yer ve buranın düz olması (duvar gibi).

TEKNİĞİ.
Düz bir duvarın önüne geçin. Rahat bir yere oturun.Bulunduğunuz ortama hiç ışık girmesin..Bu işi evinizde pencere olmayan bir yerde denerseniz daha kolay olur.-Mumu yakın ve arkanıza koyun. Yüzünüz duvara bakarken mum arkanızdan gölgenizi duvara yansıtsın.-Duvarın beyaz olması siyah-beyaz zıtlığının bu alıştırmayı kolaylaştırması adınadır.-Şimdi gözlerinizi kapayın ve gölgeye gözleriniz kapalıyken odaklanın. Bu süreyi minimum 1,5 dakika tutun.-Şimdi gölgenin şekil değiştirmeye başladığını düşünün gözleriniz kapalıyken. Örneğin sağ elinin şekil değiştirip büyümesini yada küçülmesini şiddetli bir şekilde isteyin.-Bir kaç kere bunu şiddetli bir şekilde zihninizde canlandırdıktan sonra aniden başka bir konuya yönelin ama gölgeye bakmayın, 15 saniye geçtikten sonra bir kez daha aynı düşüncelere odaklanın.-Bu aşama da bittikten sonra gölgeye bakın. Şekil değiştirmiş olabilir. Eğer baktığınızda şekil değiştirmemişse telefon yada kayıt etmişseniz o cihazı çalıştırın ve izleyin. Başarı durumu nasıl ? 5 günde 1 yada 2 kere denedikten sonra bir şey olmazsa bu yetenek sizde yoktur.

NİRVANA - Gizli ilimlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin