Розділ 22

29 0 0
                                    

Місяць назад:
Кім Ван(старший брат Хани): ти мені погрожуєш люба?- посміявся той
Хана: я до цього ще не дойшла, ти все хочез забрати тому що ти старший, але все вже поділено, тобі нічого мені все!
Кім Ван: ти не бачила заповіт, тобі нічого не має, а якщо не має ти ніхто тому я відправляю тебе у Замок подумаєш і заробиш- сказав він і пішов.
.
Пак стояв над тілом Джаз і чикав коли та проснеця від наркозу, тут вона проснулася!
Джаз: що трапилося? -Вона побачила що живота немає, і стоїть хтось над нею.
Пак: проснулася- був дуже сердитий.
Джаз: що ти тут робиш, де моя дитина ти вкрав!- вона почала вставати і плакати.
Пак: це гроші, а це твій одяг, це бумаги на розлучення, дитини нема- після цих слів Пак вийшов із кімнати, під крити Джаз, але все це здавалося дивним від історії яку він придумав.
Пак ішов до машини, порушуючи всяв телефон який розривався від дзвінків.
Пак: що таке Донг?- сів у машину.
Донг: гос Пак, доброго вечора у нас гості Гос Але прийшов, чекає к вашому кабінеті?
Пак: (що він забув там о 10 вечора)гаразд я їду, зараз буду.
.
  Незадовго до дзвінка Паку:
Кім Ште: чому стільки машин надворі хто це?-дивився через вікно.
Донг: бл, це ж Со Адес, який хоче забрати замок, я дзвоню гос Пак.

Підїжджаючи до Замку, він побачив багато машин ніби бал, але все це він Адес. Зайшовши в Замок, він побачив повсюди охоронців Адес. Зайшов у свій кабінет, він побачив що Адес сидить на його місці, кинувши піджак на диван, він взяв сигарету і запальничку, сівчи на бік дивану, дивившись на Адес:
Адес: йой, хто прийшов нарешті, ми зачикалися- не сміючись сказав той.
Пак: що тобі потрібно, знову?
Адес: ну тепер ти грошима не пахне Пак, мені потрібен цей Замок- скав це він.
Пак: гарне рішення, але не вийде в мене на нього всі права, а в тебе нічого.
Адес: справді, ти правий але тоді у мене буде пропозиція...- встав із столу і підійшов до Пак.
Пак: яка?- сказав той.
Адес: я заберу одну дівчину із відси!- сів біля нього.
Пак занервувах хто це може бути!
Пак: гаразд, і хто це?- здивовано запитав той.
Адес: Мин, привили цю дівчину!

MOUNTAINS IN 69Where stories live. Discover now