O týden později
Elisabeth.
Je sobota asi deset hodin, už sem se osprchovala. A teď si dělám čaj. Dneska je ten zápas ale až ve čtyři odpoledne. Matt ještě spí a já si chci zahrát fifu. Dám mu ještě hodinku a pak ho jdu vzbudít. Čaj sem si v klidu vypila ale ten trol nahoře furt spal podívala sem se na mobil a bylo 10:15. Vím říkala sem ze mu dám hodinu ale já chcu hrát fifu a samou mě to nebaví a máma s tátou nejsou doma...
,,Matte je mi zle a máma s tátou nejsou doma. Vstavej.!!" zakřičela sem na celý dům.
,, Cože jak špatně? Jdeme do nemocnice?" slyšela sem ránu a bum můj bratr spadl ze schodu. "
,, Sakra Eliss, děláš prdel skoro sem si kvůli tobě zlomil nohu jak sem se snažil obléct džíny."
,, Promiň ale ty furt chápeš a já tady nudím k smrtí což je ironie protože můžu umřít klidně i zítra. No tak sem nám vymyslela program zahrajem si fifu. ,, Elisabeth to si mě vzbudila jen kvůli tomu, že chceš hrát fifu. Víš co pojď nahoru,ale za ten tvůj budík tě zničím.,, No jo ten kdo prohraje bude dělat tomu druhému masáž chodidel."
,, Fajn, to se hodí po zápase mě totiž vždycky bolej." no do prdele to sem trošku nedomysela.Matt to zapl a začala hra. Nakonec sem vyhrála já a to 3-1. Moc dobře vím že mě nechal jako vždy. A proto ho tam moc miluju.
Bylo 14:00. Matt s tátou už jsou tam, protože Matt a tým měli ještě něco s trenérem aby si naplanovaly hru a tak.
Oblékla sem si šedivé tepláky bílou croptop mikynu a černou koženku pak si vzala menší balenciaga kabelku kde sem si hodila mobil a sluchátky. Dole na mě čekala mamka měla džíny a bílé nike tričko a taky černou koženku.
Na hřišti bylo hrozně moc lidí jak rodiče s transparenty se jmény jejich syny. tak trenéři a týmy. V tom davu sme konečně našli tátu. A my měli dost dobrý místa viděli sme dokonale na hráče.
Nevím proč ale nějak mě překvapil Hlouček dívek pár rad od nás. Měli transparenty s nějakým klukem a číslo 98. Pak se tam našli pár s číslem Matt což bylo 88.
Nějak sem fandila 98 ani nevím proč? Ale hral dobře. A Matt taky skoro čtvrtinu hráli jen oni dva ale pak Matt musel na lavičku. Škoda...
Zbývalo posledních deset minut. A Matt byl pořád na lavičce 98 a tým se snažily ale i tak jim daly gól.,, To snad není pravda to ten trenér nevidí že bez Matta to nevyhraje. Jason to sám nedá. Jdu tam. "řekne táta naštvaně. Táta fotbal miluje byl nadšený že Matt hraje a má šanci se stát profikem.
,, Posledních pět minut a Matt se zvedá táta se vrací."
,, Kokot nenecha ho hrát protože mu řekl že mu řekl že je kreten. No tak nenechám. " vzteka se táta. Ignorují to soustředim se na hru.
Poslední minuta a Matt dal gól. Konec. Vyhráli. Můj brácha vyhrál.
Mamka s tátou mě vytáhli do rodinného objetí.Běž najít Matta a my půjdeme pro auto objednáme si pizzu a zmrzlinu."
OK. Už jdu ".
Jdu dolů do šatny. A vidím dva kluky. Jeden je můj bratr a druhého neznám. Ale je sladký. Blond vlasy hnědé oči. Tetování. Už od pohledu fuckboy.,, brácha ten zápas byl top." ,, Ell, lekl sem se tě dneska už po druhý. Proč si tady? ,, Protože, mě protebe poslali trvá ti to dyl než mě a to sem holka. Pohni chci pizzu."
Dobře jdu se obléct. Jassone buď na ni hodný a nic nezkoušej nebo tě zabiju. " ,, Ještě že si mi to řekl jinak bych ji si ji vzal ve sprše. "
,, Promiň, ale podle těch holek venku tím oni nebudou mít problém ale já nejsme děvka.",, Nato že si právě teď v klučičí šatně tak si drzá." Můj bratr je vedle kretene. " ,, Jak se jmenuje krasko?" ,, Co tě to zajímá." jo možná je hezky a má pocit že se z něj každý posere protože umí hrát fotbal. Ty holky možná jo ale já ne. NIKDY..
,, Tohle Elisabeth ". Jasone jestli budeš chtít zítra přijď táta by tě chtěl poznat. " Fajn, když bude grilování tak přijdu. Těším se Ell. " ,, Aspoň někdo." řeknu mu. Počkat řekl mi Ell takhle mi ještě nikdo neřekl. Docela pěkné.
,, Asi bych měl říct aby se od tebe držel dal. Může se ti něco stát. ,, Ať tě to ani nenápadne." okamžitě zamítnu nějak nechci, aby mu řekl že mám rakovinu. Konečně se semnou baví někdo normálně, a nebere ohled na mou nemoc.
,, No tak dobře nic mu neřeknu, a třeba spolu budete chodit. Moje malá sestřička, a můj nejlepší kámoš." ,, Hele zapomeň bráško, už od pohledu výpada jako fuckboy. A teď už pojď nebo budou rodiče na nervy kde se flakame."
ČTEŠ
Only you
Teen FictionOna má rakovinu má poslední dva měsíce života. Její rodiče se snaží, aby ji nic nechybělo. Má staršího bratra který celý život hraje fotbal. Jednoho dne jde na zápas svého bratra a potká tam JEHO. JASSON MCCAN & ELISABETH CUPPER dva odlišný lidé a p...