36. Bilemesta

15 1 0
                                    

Eivät he voineet odottaa ja tuhlata aikaansa ylenpalttiseen pähkäilyyn, vaan päättivät selvittää asian pikimmiten.

Avajaisten jälkeinen päivä oli kiireinen kun asiakkaita riitti moniin satoihin kävijöihin asti, mutta ei lepoa ollut sulkemisenkaan jälkeenkään tiedossa. Taehyung ja Jungkook hurauttivat suoraan töiden päätyttyä toiselle puolelle kaupunkia, jossa Hyun-minin yökerho asusti.

Suunnitelmissa ei tietenkään ollut mitään juhlintaa vaan heidän ainoa motiivinsa käynnin takana oli saada selkoa Hyun-minin toimista.

Parkkeerattuaan autonsa kaksikko käveli vähän matkaa kun heidän matkalleen osui suuria porukoita juhlatuulella olevia nuoria. Kaikki ne juhlijat olivat menossa samaan paikkaan kuin he. Sisäänkäynnin yläpuolelle vilkkui jättimäinen kyltti, jossa luki "Stardust", he olivat mitä ilmeisimmin löytäneet perille.

"Tää näyttää olevan aika suosittukin paikka." Jungkook totesi yllättyneenä nähdessään miten sisäänkäynnille suorastaan tungeksittiin.

"Ymmm..." Taehyung oli varmuuden vuoksi erityisen varuillaan, ettei mitään vaan kävisi. Hän ei halunnut saattaa Jungkookia mistään hinnasta enää vaaraan. "Pysy mun vieressä, äläkä missään tapauksessa lähde harhailemaan yksinäsi. Me ei tiedetä vielä mistä on kyse."

Jungkook nyökkäsi ja he astuivat muun ihmismassan mukana sisään. Se mitä heidän eteensä avautui oli tavallaan yllättävää, mutta silti odotettavissa olevaa.

Hyun-min oli selvästikin halunnut erottua paikallaan muista Soulin yökerhoista ja tehnyt Stardustista nykyaikaisemman kopion Pariisin Starlightista. 1920-luvun Pariisi ja 2020-luvun Soul tuntuivat törmäävän siellä. Vanhanaikainen art-deco sisustus sekoitettuna nykypäivän tecno musiikkiin ja värikkäisiin led-valoihin. Ihmisiin paikka näytti vetoavan kuin kuuma kivi käärmeille kun porukkaa oli pilvin pimein jopa arki-iltana.

Jostain bilettävän ihmismassan seasta ilmestyi pukuun pukeutunut mies, joka painoi kätensä kaksikon olkapäille ja ohjasi nämä sivummalle. "Tehän tulittekin näin pian, mukava tavata. Mennään juttelemaan johonkin rauhallisempaan paikkaan."

Huyn-min ohjasi heidät kulman taakse jossa oli yksityisiä huoneita pitkän käytävän verran. Ne olivat vuokrattavissa jos halusi viettää seurueensa kanssa aikaa omissa oloissa.

Osasta huoneita kuului miesten röhöttävää naurua ja naisten kimeää hihitystä. Ne olivat varmaan rikkaita yhtiöpomoja, joilla ei ollut muuta tekemistä kuin tuhlata aikaa rellestämällä.

Nuken kasvoisia siroja nuoria naisia, pitkät hiukset laskeutuen puoleen selkään, yllään paljastelevat minimekot ja jalassaan killer korkokengät, kuhertelivat humalaisille miehille.

Taehyung oli todella yllättynyt, että Hyun-min oli saanut perustettua niinkin lyhyessä ajassa todella suositun ja toimivan liiketoimen, mutta siinä oli jotain hämärää. Asiakkaat, nuo viattoman näköiset nuoret neitoset... mikä paikka Stardust lopulta oli?

Kolmikko astui sisään yhteen huoneeseen ja istuutui kaarevalle sohvalle - Taehyung ja Jungkook tiukasti kylki kyljessä, Huyn-min heitä vastapäätä. Tarjoilija toi heille tarjottimellisen juotavaa ja asetteli lasit pöydälle.

Hyun-min otti rennosti, kulautti heti lasillisen viskiä ja sytytti savukkeen huuliensa väliin. "Otatko?" Hän tarjosi Taehyungille, mutta tämä pudisti päätään.

"Ei kiitos, en polta enää."

"Ollaan sitä sitten niin hienoiksi alettu. Kelpaako joku juotava sitten?" Hyun-min hymähti lukuisten juoma vaihtoehtojen puoleen kädellään huitaisten.

I want to make You mineWhere stories live. Discover now