Part: Atahan Karaman

2.9K 172 23
                                    

Iy okumalar ~

×××××

Herkez sen aptalsın bakışı attı babama tabi bende, ben bundan kalır mıydım? Hayır.

Aramızda tek Deniz gülmüştü.

Ateş öksürdü ve saçlarını karıştırarak bana döndü baygın bakışla babama ne var gibi başımı yukarı kaldırdım.

"Ah, abi kusura bakma, Laranın olayı beni büyük sarstı, boşluğa geldi işte"

'Yalan söyler ama utanmaz'

Deniz cik sesi çıkardı

"Aynen, aynen abi. Yalan söylüyor kızarmıyor afferim abime!"

Cem gülmemek için dudaklarını bastırdı. Emir sadece gülerek göz devirdi sonra malımı biliyorum der gibi.

"Neyse yakında babamın doğum günü size davet yolarım." Emir gülümsedi bu adam çok tatlı.

Neyse bunlar sıkıcıydı ben yerimden kalktım ve başka yere oturdum sessizce bana getirdikleri tabletle oynadım.

Ben yorgunca esnedim ve gözümü kapatım bu günlük bebek bedenim için yeterdi.

Sonra kulağıma Denizin heyecanlı sesi geldi.

"Larayı kulan!" Şakıdı .

Kaşlarım çatıldı başımı kaldırdım kumral gülerek beni kucağına aldı.

"Laya aç mı?"

"Evet?"

"Larayı yerine bırak Deniz, ben Bodrum'daki iş için kızımı kullanmayacam"

Deniz sahteden göz yaşlarını silmiş gibi yaptı "Abi hiç inandırıcı değil ama siz bilirsiniz."

Ben gerçekten hala anlamadım ama pek umrumda değildi.

"A! Emir senin oğlun kaç yaşındaydı?"

"Üç" kumral ile Emiri süzdük sakince dosyaya bakıyordu Ateş beni geri kucağına aldı.

Lara ona gülümsedi ve boynuna sarıldı.

Deniz Baba kıza baktı "Atayı Lara ile tanıştır bence"

Deniz sırıttı Ateşin kızını küçük çocuğa kıskandığını hayal etti.

Emir olumsuz anlamında başını salladı

"Ata değmez böyletatlı kıza."

×××××

Ertesi sabah dedemden azar yemiştik geç geldiğimiz için, ama babam suçu bana attı.

Neymiş efendim parktan çıkmak istememişim yok daha neler.

Ben doğmuşum sen ben bir kere parka götürmedin be adam!

Kahvaltıda dünkü olayı sindirmek istiyordum, ama nafile. Kahvaltı sessizdi babam hafif öksürdü ilgi çekmek için.

"Buyur evlat?" Oğlunu tanıyan dedem, babama baktı

"Ben diyiyorum ki senin Bodurumdaki yeri artık bir şeyler mi yapsak?"

'Galiba gerilimde kahvaltı yapıcam'

[Doğru gibi. Vural Aslanla ilgili kitapda ne vardı?]

'Mmm, düşünürsek eğer, sadece bir yer için kavga etikleri vardı ve orda babasının sağlığı kötüleşmişti ama ölmedi.'

[O yer Bodrum olmasın?]

Şaşkın şekilde gözümü açtım. Tabi ya! Bodrum!

Bodrumda büyük yer vardı dedemin ve o kocaman harika manzaralı yerde tek köşk vardı. Dedem oğlunun annesine aşkla orasını aldı ve yaptırdı.

Benim Babam Kötü![Düzenlemede]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin