16 Kasım
Sabah 07.30"Kahretsin sadece yarım saatim kalmış!"
Yine her zaman olduğu gibi geç uyandın ve işe gitmen gerekiyor.
"Bu lanet olası alarm beni uyandırmıyor."
Telefonunu eline aldın ve 10 kaçırılmış alarm olduğunu gördüğünde iç çektin. Hemen sonra kalkıp hazırlanmaya başladın.
Büyük bir hastanede normal bir hemşire olarak çalışıyordun.Giyindikten sonra telefonuna tekrardan baktın ve saatin 07.40 olduğunu gördün.
"Sanırım bugün kahvaltı yok."
Her şeyinin tam olduğuna emin olduktan sonra hemen çıktın. Küçük bir araban vardı. Ehliyetini aldıktan sonra ailen sana doğum günü hediyesi olarak almıştı. Ailenin durumu fena değildi. Sana küçük bir araba alabildiler.
08.12
"Yine geç kaldın L/n."
Baş doktordu. Adam her yerden sapık gibi çıkıyordu ve odasında duranlardan değildi.
"Çok üzgünüm Bay Isaac! Bir daha olmayacağına söz veriyorum." Eğildin.
"Öncekinde de böyle söylemiştin L/n."
"Bu sefer ciddiyim!"
"Bekleme ve git. Hastaların seni çok seviyor." İç çekti ve gözünü kısıp sana baktı.
Kafanı evet anlamında salladın ve hemen gelenlerle ilgilendin. Erkenci değildin belki ama işini çok iyi yapardın.
16.00
"Vardiyam Bitti." Düşündün ve eve gitmek için hazırlandın.
"Y/n Bekle!"
Uzaklardan bir ses geldi.
"Huh?"
"Dışarılarda serseriler var dikkat et, ıssız sokaklardan gitme."
"Yoksa beni falan mı düşünüyorsunuz?" Kıkırdadın.
"İstersen seni götürebilirim" Dediğini takmadı ve sırıtarak söyledi.
"Isaac Bey.. Lütfen beni yalnız bırakır mısınız?"
"Tch" Sana gıcık olmuş bir ifadeyle baktı.
"Görüşmek üzere."
Kapıya doğru yöneldin ve Isaac'ın sana ağır bakışlarını üzerinde hissedebiliyordun. Fakat takmadın ve çıktın. Minik, tatlı arabana bindin ve evine gittin.
Eve geldin, kapını açtın ve kapatıp kilitledin. Odana gittin. Kıyafetlerini değiştin, salona gidip, minik koltuğuna oturdun ve telefonunda takıldın.
19.27
Hâlâ telefona bakarken, bir anda saat gözüne çarptı. Hiç pozisyon bile değitirmemiştin. Acıkmıştın ve artık telefonu kapatıp kalktın ve Mutfağa gittin. Kendine bir şeyler hazırladın ve saat 19.54 olmuştu. Yemeği tabağına koydun. Yedin ve 10 dakika geçti. Hızlı yemek yiyen bir insandın. Gidip biraz dizi izledin. Saat 21.43 'dü. Zaman geçirmek için tekrardan telefonunu eline aldın ve Instagram'a girdin. Sevdiğin sanatçıların postunu beğendin. Asmr videoları izledin ve saat 22.41 'di. Google'a girdin ve gündem kısmında bir haber gözüne çarpmıştı, hatta ilgini çekmişti.
"Demek soygun, ardından cinayet ve olay yerinin hâli..."
"Bu taz şeyler koymalarına izinleri var mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zehir | Izana Kurokawa x f!reader [Türkçe]
Fanfiction"Bir kaç mafyanın ne zararı olabilir ki?" |Bonten + Izana(Kötü Toman)| Can sıkıntısının sonucudur. ⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️ Cringe , Cinsellik, Küfür vb.⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️