-Haide, vom pierde avionul! zbiera Niall in timp ce fugea ca nebunul prin aeroport.
-Cand aveti de gand sa-i spuneti ca este o cursa privata? il intreb pe Zayn .
-Mai incolo , apoi isi indrepta privirea din nou catre Niall, incepand sa chicoteasca subtil.
Ajunsesem in avion, incet ne desprindeam de sol.
**
Mai aveam o ora pana sa ajungem . Priveam absenta geamul . Zayn adormise, fiind extenuat dupa concert, Niall si Louis erau absorbiti de telefoanele lor, Liam citea o revista, iar Harry...Harry luase o alta cursa, cu cateva ore mai devreme, nu-l mai vazusem de ceva vreme . Inca imi mai amintea cum incerca sa-l imbarbateze pe Zayn " Haide, va fi totul bine", desi stia ca totul se sfarsise .
M-am apropiat de Liam . Am vazut cum Niall imi arunca o privire "ucigasa" .
-De ce ma uraste?
-Cine? se uita mirat la mine Liam, incercand sa analizese intrebarea.
-Niall, i-am raspuns, aproape soptind.A durat o secunda pana sa-mi raspunda.
-Uite, El', nu te uraste, doar ca noi obisnuiam sa fim o familie...Iar atunci cand tu si Zayn, ati inceput sa va intalniti, lucrurile s-au c-am incins intre Hazza si Malik, iar chestia asta l-a afectat pe Niall, intr-un fel sau altul, se opri pentru o secunda, il privi pe Niall, apoi continua. Cand tu, "ai murit", apele s-au calmat, iar acum, ca ai reveni, s-ar putea ca cearta sa reinceapa. Intelegi?
M-am intors cu spatele la Liam, privirea fixandu-mi-se asupra lui Zayn. Ma simteam vinovata, oarecum. Din vina mea ei se certau, din vina mea nu- si mai vorbeau, doar vina mea... Poate ca , sa ma intorc cu Zayn nu a fost ce-a mai buna alegere pe care o facusem la momentul respectiv, dar acum , ea nu poate fi reziliata, si totusi, chiar daca mas putea intoarce , nu as faci-o, pentru ca sunt aici, cu persoana pe care o iubesc atat de mult.
Dupa doua ore avionul a aterzizat, baietii au coborat, mai putin Zayn, care inca dormea.M-am dus la el, i-am pus mana pe obraz:
-Haide Zayn, am ajuns, l-am anuntat.
-Mai lasa-ma cinci minute mami!
-Nu- s maica-ta , a zambit.
-Ai dreptate, esti ceva mai bun ca ea.
In momentul urmator si-a coborat mainile pe soldurile mele, ma tras peste el , incepand sa ma sarute . Mi-am incolacit mainile asupra gatului lui. Simteam fiorii calzi cum imi cuprind corpul, la fel cum simteam si pasiune saruturilor lui Zayn.
-Aveti de gand sa stati toata ziua si sa faceti asta s-au putem pleca si noi odata?
Era Niall, ce statea la iesire din avion. M-am intors, el oferindu-mi o privire dispretuitoare, din care reiesea un singur lucru : Ma ura. M-am ridicat dupa Zayn, lasandu-l sa se ridice . Ma luat de mana, s-a apropiat de mine si mi-a soptit : "Nu-l lua in seama, asa e el deobicei . " . Observase sarcasmul lui Niall, si stia ca nu ma place , si stiam ca nu va face nimic in privinta asta, Niall era prietenul lui, dinainte ca eu sa-i fi fost iubita.
* * *
A trecut o saptamana de cand m-am intors in Londra. O saptamana plictisitoare, in care Zayn a fost plecat mai mereu, in care am fost principalul subiect de discutie, nu-mi pasa . Priveam plafonul, mai apoi indreptandu-mi privirea catre fereastra. Era o vreme frumoasa, in ciuda faptului ca batea vantul . Mi-am luat geaca, am iesit.
Parcul era atat de pustiu, tipic unei zile de joi. Mergeam incet, era prinsa in lumea mea. Ma gandeam la cat de dor imi este de Zayn, la cat de mult ma uraste Niall, alaturandu-i-se miile de fane, la Harry. Nu stiam ce se intampla in inima mea, il iubesc atat de mult, si totusi, as vrea sa stiu adevarul despre Adele, blonda cu care el fusese in club.
M-am izbit de cineva, aceasta aducandu-ma la realitate. Stateam fata in fata cu un zid plin de diferite afise, dar nu mai unul mi-a atras atentia, pe el Harry : "Diseara, lupta H.E si D.F. se vor lupta " . Am incremenit, trebuindu-mi minute bune sa diger informatia. Harry - lupte , doua lumi diferite, paralele. Mi-am indreptat privirea catre informatii. Incepea peste trei ore, trebuia sa ma duc.
Daaaaa, in sfarsit, capitol nou. Scuze pentru intarzire ,but, s-ar putea sa pun maine, sau poimaine inca un capitol, mai consistent.
YOU ARE READING
Give me love //1D// -pauză-
DiversosNimic suspect atunci cand parintii tai te trimit pe alt continent sa inveti. Dar situatia devine ciudata atunci cand Harry Styles devine prietenul tau, iar parintii tai incearca sa va desparta. Dar ... De ce ? Asta I se intampla lui Elizabeth, at...