Bölüm 65: Halka Sesleniş

146 13 0
                                    


Tüm geceyi beraber geçirdikten sonra sabaha karşı saraya dönmüştük. Odamın kapısını açıp içeri girdiğim anda odamda birini görmeyi beklemiyordum. Gördüğüm kişi beni şaşırtmamıştı tabii ki: selina...

Melina:

-ne zamandır burdasın ve neden karanlıkta oturuyorsun selina!

Selina:

-az önce geldim çünkü sana göstermem gereken bir şey var.

Selinanın yüzüne anlamsızca bakmıştım ki bir anda bana elini göstermişti. Elinde pembe taştan bir tektaş duruyordu. Öylesine güzel ve zarif olan bu yüzük sanırım tahmin ettiğim amaç için parmağındaydı.

melina:

-aman tanrım selina bu!

Selina:

-evleniyoruz melina, hemde 2 gün sonra.

Melina:

-ne! İki gün sonra mı, bu kadar hızlı mı?

Selina:

-evet beklemenin bir manası yok melin- o da ne öyle!

Selina kendi lafını yarıda kesmişti ve şaşkınca elime bakıyordu. Sanırım yüzüğümü fark etmişti.

melina:

-şey, bizde evleniyoruz.

selina:

-gerçekten mi? inanamıyorum melina, aynı anda evlenme teklifi mi aldık, bu mükemmel.

Selina aniden bana sarıldığında neye uğradığımı şaşırmıştım. Bir süre daha odada oturup sohbet ettik, artık hava iyice aydınlanmış sabah olmuştu. Kahvaltı saati yaklaştığından selina kendi odasına geçti. Bende yerimden kalkıp üstümü değiştirdim ve hazırlanıp yemek odasının yolunu tuttum.

Kahvaltıya indiğimde herkesin orada olduğunu fark ettim. Selina da yeni gelmiş olmalıydı. Alaz yavaşça ayağa kalkıp sandalyemi çektiğinde ona teşekkür edercesine kafamı sallamıştım. Gözlerimiz mutluluktan sevinç çığlıkları attığı için annem bizde bir değişiklik olduğunu fark etmiş olacak ki usulca bize gülümsüyordu.

Amaris:

-bu mutluluğunuzun sebebini öğrenmek isterim çocuklar.

yamaç:

-gerçekten o kadar fark ediliyor mu anne?

Amaris:

-oldukça... özellikle kızların gözünden ışıklar saçılıyor.

Selinayla anneme usulca gülümsemekle yetinmiştik. Abim ise hafifçe öksürüp söze girmişti.

Yamaç:

-selinaya dün akşam evlenme teklifi ettim anne, ve 2 gün sonra su krallığı sarayında evleniyoruz.

Annemin yüzündeki gülümseme aniden büyümüştü. Mutluluğunu gizleyemeyerek kahkaha atmaya dahi başlamıştı.

Amaris:

-bu beni çok mutlu etti yamaç. Adınıza çok sevindim umarım çok mutlu olursunuz, selina seni de tebrik ederim kızım.

selina:

-teşekkür ederim efendim.

Annemin odağı tamamen selina ve yamaçtayken alaz da konuya girmesi gerektiğini düşünmüştü.

alaz:

-ve ayrıca kraliçe amaris, bende dün gece melinaya evlenme teklifi ettim. En yakın zamanda bizde evleniyoruz. İzniniz olursa bunu halka duyurmak istiyoruz.

Ateş Krallığı Ve Son KoruyucularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin