20- 'Konu Cem'

1.4K 113 35
                                    

Elimdeki tepsiyle odama girdim. Davut gelmişti. Ben de birer kahve yaptım hem içeriz hem sohbet ederiz diye.

Odaya girdiğimde, yatağımın ayak ucunda oturuyordu. Biraz dalgın gibiydi. Onu her zaman böyle görmezdik. Bir şeyler vardı. İsterse anlatırdı nasılsa.

Tepsiyi, odamdaki çalışma masamın üstüne bıraktım ve içinden büyük gri kupayı alıp, Davut'a uzattım.

"Al bakalım." dediğimde, beni daha yeni farketmişti. Elimdeki kupayı aldı ama bir şey demedi. Ben de sandalyeye geçip ters oturdum yine. Elime lacivert kupayı aldım ve kahvemden bir yudum alıp konuştum.

"Neyin var? Anlat hadi bana." dedim. Derin bir nefes aldı ve kahvesinden içti o da. Sanırım zaman kazanmaya çalışıyordu. Olsundu. Sabaha kadar beklerdim gerekirse.

"Aslında bunu anlatmam doğru değil ama birine anlatmam lazım artık. İçimde tutamıyorum." dediğinde, biraz şaşırmıştım aslında. Bugüne kadar, Davut her şeyini anlatırdı bize. Bir sırrı olduğunu yeni öğreniyordum.

"Ne oldu yıldız? Neyi tutamıyorsun artık içinde?" diye sordum. Tepkisiz kaldı. Normalde 'yıldız' dediğim zaman kızardı bana. Ama bu kez bir şey dememesi, biraz korkutmuştu.

"Konu Cem." dediğinde, merakım artmaya başladı. Cem'le ilgili bir şey vardı. Ama Davut niye bu kadar gergindi?

"Ne olmuş Cem'e? Biri bir şey mi yaptı?" diye sordum. Başını salladı ağır ağır. Daha sonra kahvesinden içti.

"Cem'i gördüm." dedi durgun bir sesle. Cem'i görmesi neden bu kadar germişti ki Davut'u?

"Ne demek Cem'i gördüm kanka anlamıyorum açık ol?" dedim ve sandalyeden kalkıp, yatağımın ucuna, yanına oturdum.

Ayağa kalktı ve kupayı masamdaki tepsiye koydu. Ardından bana doğru döndü. Sıkıntıyla saçlarını karıştırdı. Davut ne görmüştü debu hale gelmişti ki? Aslında korkmaya başladığımı söylesem yalan olmaz.

"Bizim yan sınıftan Süha var biliyorsun." dediğinde, başımla onayladım. O da başını salladı. Konu birden Süha'ya nasıl gelmişti?

"Cem... Cem'le Süha sevgiliymiş. Bunu biliyor muydun?" diyerek baktı bana. Bunu duyunca, ben de şokla baktım Davut'un yüzüne.

Gerçek miydi bu?

Davut sizce neden bu kadar gerildi?

Yorumlarınızı bekliyorum ✨️

ENİŞTE BEY (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin