İkili lüks arabanın arka koltuğuna yerleştiler. Şoför koltuğunda Sasuke'nin tanımadığı yaşlıca bir adam vardı."Hiruzen abi, şoförümüz." Diye tanıttı Naruto. "Bu da kız arkadaşım."
"Hoşgeldiniz hanımefendi." Diye selamladı Hiruzen ve arabayı çalıştırarak gaza bastı. Naruto koltuğun arkasındaki tuşa basarak camı kaldırdı ve aralarındaki hem görsel hem de işitsel bağlantıyı kesti.
"Adamı kovduracağım. Arabaya binerken sana baktı." Somurtuk bir yüz ifadesiyle söyledikleri Sasuke'yi güldürdü. "Saçmalama istersen, adamın ekmek teknesini mi batıracaksın? Gayet de bakılasıyım ayrıca. Sence bu akşam bana sadece şoförünüz mü bakacak?"
Naruto daha da somurttu. "Bu hoşuma gitmedi. Eve gidip üstünü değiştirsene."
"Şeytanın aklına bu fikiri sen soktun."
"Seni kırmızı şeytan," Naruto sırıttı ve elini Sasuke'nin beline attı. "Bence ilk olarak arabayı bir kahvecinin önüne çektirelim ve Hiruzen kendine kahve alıp içerken bir tur seks yapalım."
"Saçmalama, azdın mı?"
Naruto Sasuke'nin elini yakaladı ve sertliğine bastırdı. Eline değen sertlikle gözleri aşağıya kayan Sasuke kızardı. "Ne zamandır bu halde?"
"Seni gördüğümden beri. Kalkmış bir sik ile restorana gitmemizi istemezsin, değil mi? Yanındaki adam ile ilgilenmeyen bir kadını insanlar ayıplar."
Sasuke daha da kızardı. "Aptal! Ben kadın değilim!"
"Bu akşamlık benim kadınımsın." Diğer elini Sasuke'nin pürüzsüz bacaklarına koyarken kafasını Sasuke'nin boyun girintisine soktu. "İnsanlara seni gururla sevgilim diye tanıtmak istiyorum ama rahatsız olacağın için bunu yapmıyorum. Bu yüzden bu akşamlık benim minik kadınımsın ve itiraz etsen bile kimsenin sana inanmayacağı kadar da güzelsin."
"Aptal," diye fısıldadı Sasuke ve Naruto'nun çenesinin altına dudaklarını bastırarak kırmızı ruj izinin çıkmasını sağladı. "Hiruzen'e haber ver."
Naruto camı indirdi ve kafasını içeri soktu. "En yakın kahve dükkanında dur ve bir saatlik izin yaparak kahve iç. Kahve parasını maaşına ekletirim."
"Nasıl isterseniz," Hiruzen'in gözleri Naruto'nun çenesine kaydığında Sasuke şerefsizlik yapmak istediği için kayarak Naruto'nun kucağına oturdu ve kafasını boynuna gömerek öpmeye başladı. Naruto sırıttı ve çenesinden tutarak kafasını kaldırdı. Kırmızı dudakları öpmeye başlarken siyah camı kaldırdı ve Hiruzen'in meraklı bakışları ile arasındaki bağlantı koptu.
Sasuke göğsünü Naruto'nun göğsüne döndürdü ve iki bacağını Naruto'nun kalçasının iki yanına koydu. Eli ile hızlıca gömleğinin düğmelerini açarken Naruto da askılarının omuzuna düşmesini sağlamıştı.
Naruto Sasuke'nin sırtını cama yaslayarak geriye eğilmesini sağladı ve dudaklarını boynunda gezdirmeye başladı. "Morluklar için kapatıcı getirdin mi?"
"Getirmedim,"
"Mükemmel."
Dudakları elmas kolyenin çevresinde dolaşırken Sasuke'nin parmakları ensesinde ve boynunda dolaşıyordu. Dudakları biraz daha aşağıya indiğinde destekli sütyen sayesinde kıvrım kazanmış göğüslerinin üstünü öptü. "Ne kadar da edepsiz bir kadın oldun sen. Kirli bir vücut ile yemek yemeye gidiyorsun."
Sasuke kıkırdadı ve elini elbisesinin altına sokarak kilodunun üstünden kendine dokunmaya başladı. "Belki birazcık edepsizleşmişimdir."
"Biraz mı? Bu ıslaklık benim için olmadı mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız /NaruSasu
Fanfiction05**: Sana mesaj atan bu yakisikli cocuk, yani ben, ilk laptobunu calacagim 05**: Sonra da bakirligini ;)