-BUNU BİR DAHA YAPMA ANLADIN MI?!
İçeriye adamlar girdi ve İzana'nın emri ile yaralarını sarıyorlardı. İzana ise odada adamların yaralarını sarmalarını izliyordu. Seni onlarla aynı odada yalnız bırakmak istemiyordu.
Adamlar odadan çıktı İzana ile baş başa kaldınız.
-...
-...
-...
-...
Uzun bir sessizlik oldu ama İzana asla gözünü ayırmadan seni izliyordu.
Konuşmaya başladı.
-Aslında sende benim gibisin...Kimsesiz.(İzana)
Neyden bahsettiğini anlamadın sen kimsesiz değildin annen baban vardı.
-Ben kimsesiz değilim ki.(Aine)
-Öylesin.(İzana)
-Annem ve babam var(Aine)
-Onlar öz ailen değil salak...hiç mi şüphelenmedin cidden?(İzana)
-Ne? Bir dakika böyle bir şey olamaz.(Aine)
-Hiç büyük gerçekle karşılaşmış genç kız dramı çekemiyeceğim(İzana)
İzana Dolaptan bir kutu çıkardı. Kutuyu masaya koyup sandalye ile beraber yanına oturdu. Sana bakıyordu. Her neyse Kutuyu açtın ve içinde bir fotoğraf vardı bu evde gördüğün fotoğraftandı.
-O fotoğraftaki kızın sen olduğunu biliyorum bana neden yala n söylersin ki ? Beni hiç mi tanımadın? Amına koyiyim İzana ben sen evlatlık alınmadan önce yetimhanede beraberdik. Sonra o kaltak anne sandığın kadın seni evlatlık edindi. O sürtük yüzünden seni kaybettim. Günlerce seni aradım ama bulamadım. Bu şekilde seni bulacağım hiç aklıma gelmezdi Ruri...(İzana)
-Ruri mi? (Aine)
-Evet amk Ruri senin adın Ruri tamam mı ailenin sana verdiği o saçma ismi unut ben senin Ruri olmanı istiyorsam öyle olacak.(İzana)
-Ama hayır bu olamaz bana hiçbir şey mantıklı gelmiyor((Ruri)Bu saaten sonra Ruri diye yazacam kafanız karışmasın.)
....
-O zaman o fotoğraftaki çocuk sen miydin.(Ruri)
-Lan başka kim olacak.(İzana)
-...
-Bak seni yıllardır arıyorum ve şimdi bulmuşken kaybedemem tamam mı? Burdan asla kaçmayacaksın! Artık senin evin burası. Sadece sözümü dinle!(İzana)
-Ama ben seni hatırlamıyorum ki.(Ruri)
-AMK BANANE YA BANANE HATIRLAYACAKSIN O ZAMAN!(İzana)
-BENİ BURADA ZORLA TUTAMAZSIN SEN KİMSİNKİ?! BEN NEREDE İSTİYORSAM ORADA KALIRIM!(Ruri)
-AAAAA ÖYLE Mİ OLMUŞ?... Ruri bak beni dinle.(İzana)
İzana sandalyede oturan senin karşına geçti eğildi ve iki yanağından tutup göz göze kalmanızı sağladı.
-Bak az önce bir sinir krizi geçirdim... şuan bilincim yerinde bak hiçbir şeyi hatırlamıyorum demeyi kes tamam mı? Her şeyi hatırlıyorsun!(İzana)
-YA BENİ BAŞKASIYLA KARIŞTIRIYORSUN İŞTE BIRAK BENİ!(Ruri)
Dedin ve Seni yanağından tutan İzana'yı kendinden uzaklaştırmak için ittin. İzana sendeledi kafası yere baka kalmıştı. Birden hafif bir şekilde kıkırdamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑌𝑎𝑙𝑎𝑛𝑐ı 𝑀𝑢𝑚 (İᴢᴀɴᴀ x Rᴇᴀᴅᴇʀ)
Ngẫu nhiênBu Aralar fena takmış durumdayım hayal gücüm ile aklıma gelen bir hikayeyi yapıyorum Cinayet, kan , ölüm, küfür argo gibi şeyler içerir