2. A part

431 31 2
                                    

- A játék iránti szenvedély a legerősebb szenvedély.-

Fény. Emberek. Kötél. Mindhárman egy-egy székhez kötözve találtuk magunkat, úgy 5-6 emberrel velünk szemben illetve mögöttünk. Oldalra néztem ahol Arisu és Usagi ugyanolyan fusztrált tekintettel nézett vissza rám.

-Nagyszerű..

Nyögtem fel, és megéreztem ahogy a kötél a csuklómba vág.

-Nos, ezek szerint igaz volt! Kémkedtetek utánunk?

Kérdezte egy félcsupasz hosszabb hajú, vékony csávó. Úgy nézett ki, Ő volt a vezető. Arisu szólalt meg először.

-Dehogy kémkedtünk!

-Akkor kik vagytok? Mit akartok?

Szólalt fel egy elég csinosan felöltözött, napszemüveges lány. Arisu ismét válaszolt.

-Mi csak...Válaszokat akarunk, mindenre..Azt hittük itt  megtalálhatjuk..

-Válasz az van! Azt akarjátok? Hát itt a válaszotok!

Röhögött a vezető, intve másik 2 férfinek, akik szét rántottak két nagy függönyt ami mögött egy hatalmas tábla volt az összes kártyalappal, amiknek nagyjából 50%-a át volt húzva. Arisu és Usagi csak tátogni tudtak, míg Én az egyik szemöldököm felhúzva figyeltem a műsort.

-Ez, a válasz! A part feladata az, hogy összegyűjtsük az Összes kártya lapot! Hogy miért? Mert becsléseink szerint, ha mind meg lesz, egyedül egy Part lakót visszaküldhetünk az igazi világba, hogy hírét vigye ennek az országnak! Mi egy család vagyunk, mindannyian így jutunk majd vissza!

-Most viccelsz?

Néztem rá kételkedve. Ekkor végigmérve minket elénk sétálva kezdett mutogatni és magyarázni.

-Úgy hallottam, igazán nekünk kedvező kártyák vannak a ti tulajdonaitokban.. Én, mint Kalapos, mint a Part Királya, nagyra értékelném ha segítenétek begyűjteni az összes fennmaradt kártyát!

Utána a napszemüveges lány szólalt fel újra:

-Van üzemanyagunk, áramunk, ételünk, vizünk, és luxus lakhatást is biztosítunk.

-Úgy ahogy Ann mondja! Még fegyvereink is vannak, persze azt csak bizonyos tagok birtokolhatják.. Itt a parton 3 szabályunk van!
1.: Érezzétek jól magatokat! Szabadon dughattok, drogozhattok, szívhattok, ihattok!
2.Csak a bikini megengedett, így elkerülve hogy bármilyen fegyvert magatoknál tartsatok!

-Mivan, ha nemet mondunk?

Kérdezte Usagi félbeszakítva a kalapost, aki közel hajolva a lányhoz válaszolt.

-Harmadik szabály...Az árulókra halál vár. Mindet eltesszük láb alól.

Suttogta félelmetesen a vezető miközben rám is rám tévedt a tekintete. Egy szaggatott levegőt engedtem ki. Ezt jól megszívtam. A markukban vagyok. Egyikünk sem mert szólni semmit.

-Akkor ez eldöntve. Mától az összes kártyátok a mieink! A már meglévők és amelyikeket megfogjátok a jövőben szerezni. Érezzétek jól magatokat a paradicsomunkban!

Árulkodó Jelek /NIRAGI FF./Donde viven las historias. Descúbrelo ahora