119 დღე ავარიამდე
-თეჰიონ გარეთ ცივა ჯერ ჭამე და მერე გადი.
-არა იყოს არ მინდა დილის ხედი გამოვტოვო ფოტოებსსთვის.
თეჰიონს მეტი არაფერი გაუგია სახლიდან გამოვიდა და კამერა გასუფთავა.
-ჯეიკობ ამ ბიჭმა ისევ ვერ გაიაზრა რომ მისი მშობლები ვართ.
-კარგი რა მია ფურცელი მშობლებად ვერ გვაქცევს.
-კი გვაქცევს,კარგი რა.მთელი დღის მანძილზე თეჰიონს ხელიდან კამერა არ გაუგდია, ყველაფერს უღებდა ფოტოს რაცკი უცნაურად მიაჩნდა ან მის თვალს მოსწონდა.ბევრი ბოდიალის შემდეგ გადაწყვიტა ფილმი ენახა.
-გამარჯობა ჰენრი დაიწყო ფილმი?
-გამარჯობა თეჰი,შენთვის კი.
-მადლობააცარიელ დარბაზში შევიდა ერთერთ სკამზე დაჯდა ფილმის მოლოდინში გართულს კარის ხმამ გამოიყვანა.ფილმი ესპანურად იყო როგორც კი თეჰიონმა ეს გაიაზრა აქურობის მფლობელს მიმართა მაგრამ ხმა არ ისმოდა.
-უყურე და გადაგითარგმნი.
-უკაცრავად?
-მე გადაგითარგმნი.
-არა იყოს,ჰენრის ვთხოვ და სუპტიტრებით ჩავართმევინებ.
-კარგი ფილმია ნუ გამოტოვებ ჰენრი ვერაფერს შეცვლის ასეთი გამოუგზავნეს.
-კარგი.მთელი სამი საათის მანძილზე ვიღაც უცხო ბიჭი ჩურჩულებდა თეჰიონის ყურთან. ფილმის დასასული ახლოვდებოდა თეჰიონის თვალებიდან ცრემები კი მის ლოყაზე იკვლევდნენ გზას.ხელი რომელიც ნელ-ნელა უცხოს ხელს ეხებოდა.ფილმის დასრულების შემდეგ გაიაზრა თეჰიონმა მისი ხელი უცხო ადამიანის ხელზე.წამებში გაუშვა და ბოდიშების ხდა დაიწყო.
-ბოდიში დიდი ხანია რაც ასე ვარ?
-რავი სადღაც 1 საათის წინ გამიბუჟდა ხელი.ამაზე ორივეს ჩაეღიმა შემდეგ კი მათი განვლილი ფილმების განილვა დაიწყეს.ტიტანიკი, მეორე შანსი.....და ასე შემდეგ.
-მადლობა რომ 3 საათი ჩემს ხმას უსმენდი.
-პირიქით მადლობა შენ.
-შენი კამარა მომწონს,მაგრამ ძველი მეჩვენება ახალს რატო არ იყენებ?
-რავი ამ კამერის გამაჟღავნებლის სუნზე ვარ დამოკიდებული.
-მე კი შენს თვალებზე
YOU ARE READING
Is losing me worth it?🔞(დასრულებული)
Short Story#ერᲗᲗავიანი😻 -მიყვარხარ ჯონნნ არ მინდა შენი დაკარგვააა არა ჯანდბა ჯონ არ დამტოვოო გთხოვ -თეჰი? -ჯონ? -ეს მართლა შენ ხარ? -კი პატარავ............