Знайомство

13 1 0
                                    

Автор: трохи розповім вам про наших героїв  та історію. По-перше це засновано на реальних подіях (може кому цікаво). По-друге я таке пишу в перше будь ласка не судіть сильно.

Перша наша героїня під ім'ям Нейсі (так вона всім придставлялася) дівчина з США, але зараз проживає в Україні  життєрадісна, в усіх ситуаціях шукає позитив знаєте ну прям дівчинка зірка, йде по вулиці і сяє. Обожнює спортивний стиль та яскраві кольори. Але не дивлячись на це все в неї не багато друзі бо обирала вона їх по кільком критеріям (пізніше все дізнаєтесь) на поки що досить).

Ну і ось другий герой його ім'я Едуард для друзів просто Ед повне протиставлення до Нейсі постійно угрюмий ніколи не посміхається полюбляє комбінувати класичний стиль зі спортивним. Улюблений колір чорний. Якщо зустріти його на вулиці він чимось схожий на гота, але це не так в нього є на це свої причини. Родився в США, але одразу як йому виповнився один рік його родина переїхала до України.

Ще трохи вам розповім про Поліну це ліпша подруга Нейсі вона чиста українка такаж сама як і Нейсі безбашена, зробе все за любий двіж аби було весело. Полюбляє простий  але дуже витончений стиль. Яскраві кольори.

Ну ось і сама історія
Одного самого звичайного ранку Нейсі як і завжди сиділа в інстаграмі та натрапила на якусь цікаву анкету чому вона її зацікавила так це те що вона вся якась чорно-біла не яскрава в неї зазвичай в рекомендаціях таких не було. Нейсі зайшла подивилась пару фоток і вийшла нічого цікавого якісь дуже розумні слова.
-Фак вже сьома, а я ще не зібрана: сказала Нейсі подивившись на годинник
Вона ходить до школи. Зараз в 9 класі. В поспішках вона почала збиратися до школи вдягла спортивні штани сірого кольору Адідас, велике худі яскраво целенового кольору з інету та кеди сірі. На голові була не дуже ошатно зав'язана "гулька" ( вибачте не знаю як правильно), але вона такі полюбляла.
Н-Я спізнююсь капець:
Швидко дійшовши до школи вона зустріла свою подругу.
П-Ну нарешті скільки тебе ще чекати ти як завжди запізнилася.
Н-Ну так як завжди, а ти я бачу ні привіт ні здрасте.
П-Привіт привіт пішли вже до класу там урок вже йде.
Н-А точно побігли
Поки вони добігали до класу Нейсі збила якогось хлопця одягнений у рубашку піджак та брюки чорного кольору і кросівки. Врізалася вона в спину тому він майже не проїхався носом по підлозі.
☁️Н(думки нейсі) прекрасно мало того що я запізнююсь так ще й людину збила капець☁️
- Ой вибачте будь ласка я вас не помітила: сказала Нейсі коли сиділа на підлозі і стряхувала з себе пил так як вона впала.
-...: незнайомець нічого не сказавши просто подав руку Нейсі для того щоб її підняти.
☁️Н- О боже міг і щось відповісти. Але бачу він джентельмен це напевно все що в ньому нормального☁️
-Мені ваша рука не потрібна я сама в змозі встати.
-Нейсі, ось ти де а я й не помітила що ти зникла побігли ми вже й так запізнилися на 10 хв.
Н-Іду іду
Нейсі підійшла до поліни.
П-А що це за хлопчина? Симпатичний
Н- Ага ага не те слово(сарказм) потім розповім.
Ось вони вже сидять в класі як...
В-(вчитель) Так нібито всі на місці можемо розпочинати. Діти в нас сьогодні новенький прийміть його будь ласка нормально, а не так як завжди.
Н-хм цікаво це хлопець чи дівчина.
П- надіюсь хлопець.
Н- та да в нас і так дівчат багато.
В- Едуард заходьте
Е- всім хай мене звуть Едуард як ви вже зрозуміли можна просто Ед.
В- так це наш новенький.
☁️Н: Боже це ж той якого я збила як бачу в нього буде багато шанувальниць, але точно не я☁️
☁️Е: Фак  це та незграба яка мене сьогодні чуть не вбила☁️
-Так Едуард наша староста сьогодні до вас підійде і покаже школу сказав вчитель показавши рукою на Нейсі.
☁️Е:якого чорту саме вона ☁️
Е- Окей
П- це ж той самий якого ти збила: Нейсі вже розповіла що це за хлопчина.
Н- та так бісить мене я його вже ненавиджу.
П- ну чому ти так він симпатяна.
Так і пройшов урок я з Поліною сперичалися який він ну й трохи обговорювали.
В- так вже перерва вийдіть всі окрім Нейсі та Едуарда.
П- хай щястить
Н- Оооо воно мені точно не завадить
В- так Едуард це Нейсі наша староста. Нейсі це Едуард наш новенький покажи йому будь ласка школу.
Н- окей
Вийдячи з класу.
Н-так по-перше ти мене вже бісиш, по-друге міг хоть щось сказати я ж вибачилася.
Е-міг але не хотів
Н-Ну ти й противний. Іди тепер сам школу дивись.
Е- Еееееее я тут загублюсь.
Н- нічого знайдешся.
Е- ну і добре сам справлюсь.
Н- та стій же ти я уроки тіки й рада прогуляти шкода що тільки з тобою.
«Показуючи школу»
Так тут в нас роздягальня для дівчат, а тут для хлопців, тут спортзал, о а тут чіл зона це ми так назвали це місце бо там є класний диванчик ну а так це службове приміщення яке завжди відкрито.
Е- О так тут класно дівчат запрошувати.
Н- Фууууууу тіки не при мені я не люблю оці ваші фу бридота навіть думати не хочу.
Е- ну взагалі це дуже приємно.
Н- Фу припини бо зараз отримаєш на горіхи.
Після цього Ед нічого такого більше не казав бо Нєйс мала по вигляду кілограмів 90 має.
Показавши всю школу вони вийшли на задній двір школи там спортивний майданчик.
Е- невже ти не будеш як всі за мною бігати?
Н- А з чого ти взяв що за тобою будуть всі бігати. Тільки прийшов а впевненості як в президента
☁️Е:  Бо так завжди було ☁️
Н- Чого мовчиш? Язик проковтнув?
Е- Взагалі-то це неможливо.
Н- Ой які ми розумні аж гидко. Все бай я на уроки пішла.
-------------------------------------------------------
Що буде далі дізнаєтеся пізніше хочу подивитися який актив буде на історії і доречі можу не часто викладати частини бо в мене школа але я буду старатися) всіх лю❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 07, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Випадкове знайомствоWhere stories live. Discover now