Poate vi se pare ciudat că mă mut dintr-un oraș atât de popular dar sincer este foarte sinistru. Lucrurile care se întampla aici mă fac să mă tem pentru viața mea. Faptul că mă mut se datoreaza lucrurilor pe care le văd aici zi de zi. Care se întâmplă constant și pentru care nimeni nu ia masuri de precauție.
Am gasit un apartament micuț cât să locuiesc acolo pentru câteva luni până când gasesc unul nou și cu mult mai mare. Am început deja să împachegez și pot să spun că sunt nerăbdatoare. Mi-am gasit chiar și un loc de muncă la o companie destul de mare,acolo o să lucrez ca secretară și munca e destul de ușoară.
......................................................................
Am terminat de urcat și ultimul bagaj în mașină. Mă pornesc imediat ce reușesc să închid apartamentul și să îi predau cheile proprietarului. Nu e mare lucru dat fiind ca eu stau la etajul patru și el la doi. Urc rapid scarile si încui apartamemtul uitandu-mă pentru ultima data în el, aici mi-am facut amintirile in ultimii trei ani din viața mea, de cand eram doar un copil am reușit să iau acest apartament cănd aveam 19 ani cu ajutorul parinților. Am venit aici pentru studii dar a luat foc facultatea și am absolvit dupa doi ani. Da a luat foc facultatea, v-am spus ca se întamplă lucruri ciudate nu e vina mea,ok. Am încuiat apartamentul și am coborât la doi sa îi las cheile proprietarului. Ciocan o data și răspunde aproape imediat, uau a înghetat iadul cumva? De obicei raspunde după cam doua minute.
-Buna ziua, am venit să las cheile.
-Salut, așa repede ai strans tot?
-Da, nu a durat mult aveam dor niște haine, nimic important.
-Bine, poate o sa ne mai întalnim.
-La revedere.
Îmi închide ușa în fața. Urât din partea lui. Am coborat și restul de scări.
Tocmai ce mi-am adus aminte ca am uitat sa ma prezint, ce urât din partea mea, bună, mă numesc Casiana si daca nu v-ați prins dintr-un paragraf anterior am 22 de ani, logic, nu? M-am mutat în orașul asta cănd aveam 19 ani si au trecut trei.
Urc în mașină și pornesc la drum, ma așteaptă unul de 2 ore.