Tsc öldü olarak biliniyordu ve herkes evlerine dağıldı.. Herkes in gittiğini düşünen Tsc kalktı ve oradan uzaklaştı ve aklından şu cümleyi geçirdi "hepinizden intikamımı alacağım özellikle de senden Tco!" Tsc evine gitti ve yorgun bir halde koltuğuna yayıldı. Tsc:neden hep kaybediyorum? Tco nun kazanmasından sıkıldım artık! Bir şeyler düşünmeliyim.. Buldum! Kendimi güçlendireceğim ve Tco dan intikamımı alacağım.. Tsc labaratuvar a gitti ve çalışmaya başladı, öyle yorgundu ki arada başı dönüyordu. Tsc:ara versem iyi olacak. tv izleyeceğim..
Spiker: Evet sayın seyirciler! Tco ve Tsc az önce bu gösterdiğim alanda savaştılar! Ve Tsc öldü..evet Tco,ne demek istersin?
Tco:aslında..Tsc nin ölmesini istemezdim.. Ama zorundaydım o tehlike saçıyordu.
Tsc:BEN TEHLİKE FELAN SAÇMIYORUM!
"Tsc tekevizyon a vurur"
Tsc: senden nefret ediyorum Tco.
"Tsc 3 ay boyunca kendisini güçlendirmeye çalışır ve başarır"
Tsc:evet zamanı geldi abiciğim acısız olacak hatta ne ara olduğunu bile anlamayacaksın..
"Tsc yola çıkar"
Tco:aptal tv çalışsana!
"Tco bir ses duyar"
Tco: o ses de neydi?
"Tco döner ve koltukta Tsc nin oturduğunu görür"
Tsc: vay vay vay abiciğim çok yayılmışsın!
"Tco kekeleyerek"
Tco:sen ölmemiş miydin?.
Tsc: bende bir an öyle sandım ama değilmiş işte.
Tco:hani dedin ya yayıldın diye yayılmadım aksine..güçlendim!
Tsc:yeni bir vs ye hazır mısın abiciğim?
Tco:olur
Tsc: takip et.
Tco ve Tsc boş bir araziye giderler
Tsc:hazır ve..
Tsc:BAŞLASIN!!
Tco:seni buraya gömeceğim
Tsc:kim kimi gömüyor göreceğiz..
Tco nun her yeri kanar ama umursamaz.
Tsc asla yorulmaz
Ve böyle devam eder..
Kazanan.. TSCTsc:kendimi intikam aldığım için mutlu hissetmem gerekmiyor mu?
Tsc:ama ben mutsuz hissediyorum acı bana hükümediyor..
Tco:seni seviyorum Tsc Ama buraya kadarmış..Elveda..
Tco ölür.
Tsc:lütfen gitme abi özür dilerim..kötü biri olmayacağım mutlu olacaksın lütfen gitme..
Tco gözlerini yumar.
Tsc bütün gücüyle hayır diyerek bağırır
2 gün sonra
Red:Tsc hadi cenaze kılınacak!
Tsc:beni rahat bırakın ben sonra abim ile yalnız görüşeceğim..
Blue:peki Tsc
Giderler
Tsc: canım yanıyor onu kendi ellerim ile öldürdüm..
Cenaze kılınır ve herkes gider
Tsc:abi ben geldim..
Tsc:neden beni yalnız bıraktın?
Tsc:hep annem ve babam seni sevdi beni sevmediler çünkü sen hep başarıyordun bense onlar için gereksiz çöp gibi birşeydim..
Mezar a sarılır..40 gün sonra aynı şekilde Tsc mezar ın üzerinde yatarak can verir..
Yazar: Tuana Özmen
Karakterlerin alındığı kanal:Alan Beckerİlk yazdığım kitabımdı umarım beğenmişsinizdir! <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tsc'nin intikamı
Художественная прозаTsc öldü olarak biliniyordu değil mi? Ama işler düşünüldüğü gibi değil..