Κεφάλαιο 9 🖤

503 60 11
                                    

Το κεφάλι μου πάει να σπάσει, όλα γύρω μου γυρίζουν νιωθω το σώμα μου βαρή. Δεν ξέρω που βρίσκομαι και δεν έχω καθαρή όραση.

Μια αντρική φιγούρα ήρθε και κάθισε δίπλα μου. Ήταν θολά έκλεισα τα μάτια μου 2,με 3 φορές. Οταν πλέον μπορούσα να διακρίνω. Ηταν εκείνος  o Jungkook.

Jungkook: μας έκανες την χάρη πριγκίπισσα και ξύπνησες.
Y/n: Π-ποναω.
Jungkook: Βέβαια πονας αφού είχες ατύχημα.
Y/n: ατύχημα;
Jungkook: Ναι με την μηχανή. Εισαι τόσο ηλιθια που άφησες το αμάξι και σε χτυπήσει.

Τι;; δεν καταλαβαίνω ποιο αμαξι; Και γιατί μου μιλάει έτσι.

Y/n: Τι;
Jungkook: Τι συμβαίνει;
Y/n: Τι σκατα συμβαίνει με σένα;;; Και ποιος ο λόγος που μου μιλάς έτσι.
Jungkook: Τι περιμενες;;; Να σου μιλάω γλυκουλικα; Ποσο αφελής.
Y/n: Πας καλα;

Μα τι στο διαολο συμβαίνει με αυτόν;; αποκλείεται αυτά να είναι ένα όνειρο έτσι δεν είναι. Ο τρόπος που με φιλησε εχθές θεέ μου δεν γίνεται να ήταν ένα όνειρο ήταν πραγματικό.

Jungkook: Μία χαρά πάω. Εσυ εισαι αυτη που πάει λάθος.
Y/n: Τι; Μα αφού-αφου με φιλησες.
Jungkook: Σε φιλησα; Μαλλον ειδες όνειρο αποκλείεται να σε φιλουσα ποτέ.
Y/n: Τι;
Jungkook: Μην με ερωτευτείς Y/n.

<Μην με ερωτευτείς Y/n> άκουγα επανειλημμένα την φωνή του στο μυαλό μου. Μα γαμωτο το έχω ξανά ακούσει αλλά που;;; Που;; θυμήσου Y/n. Ναι γαμωτο σωστά, μου το είχε ξανά πει στο μαγαζί με τα εσώρουχα.

Y/n: Τι είπες;
Jungkook: Τι ειπα;
Y/n: Μου κάνεις πλάκα; έτσι δεν είναι; που είναι η αδερφή μου;
Jungkook: εξωτερικό.

Author Pov.

Τοσο ξαφνικά όλα άλλαξαν στο μυαλό της Y/n. Στο ακουσμα του Jungkook λέγοντας ότι η αδερφή της είναι στο εξωτερικό την έκανε έξαλλη. Σηκωθηκε από το κρεβάτι και αμέσως είδε την αντανάκλαση της στον καθρέφτη σοκαρίστηκε ακόμη ποιο πολύ. Φορουσε μια ρομπα νοσοκομείου τα πόδια της γεμάτα πληγές. Ήταν τοσο μπερδεμένη και τόσο κουρασμένη.

Y/n: Που είναι η αδερφή μου.;
Jungkook: Στο εξωτερικό.
Y/n: στο εξωτερικό;
Jungkook: Ναι.
Y/n: Μχμ. Με πιανου την άδεια;

είπε όσο ποιο ήρεμα μπορούσε. δεν ήξερε ότι ο καθρέφτης ήταν ενα μπλοφαρισμα δεν ήξερε ότι όλοι ήταν πίσω από αυτό τον καθρέφτη περιμένοντας για την επόμενη της κίνηση καθοντουσαν τόσο αναστατομμενα και αγχωμένα για εκείνη.

Jungkook: Με την δικιά μου φυσικά.
Y/n: Με την δικια σου ε;
Jungkook: Ακριβώς.

Εκεινη άρχισε να γελάει σαν μανιακή όλα αυτά είχαν περάσει το πεδίο της. Εφτασε στα όρια της δεν θα αφήσει κάτι άλλο για να την τελιωσει επιτέλους ο πραγματικός χαρακτήρας της βγήκε έξω. Σταματησε αυτό το μανιακο γελειο και επιτέλους τον κοίταξε στα μάτια.

MY COLD HUSBAND 🖤 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora