5li Masa

159 18 68
                                    

"yahu hocam, hani şu yanımdaki embesili anlıyorum da benim ne suçum var"

"konyalım yürü..yürü yavrum yürüü-"

"ne saçmalıyorsunuz oğlum siz?"

"neyse hojam biz gidelim yavaştan hadi Allah'a emanet-"

Aniden kapının açılmasıyla afallamıştım, karşımda endişeli bir şekilde bakan Chan duruyordu.

"baba- yani hocam jeongini alabilir miyim çok acilmiş nayeon hoca çağırıyor"

müdürisko bey önce tereddüt etmiş, ardından oğluna güvendiğini anlatan şekilde başını sallamıştı "sende git Seungmin oğlum, kusura bakma seni onun yanında görünce seni onların tayfadan sandım"

"sorun değil hocam, iyi günler size"

Seung okul öğretmenleri tarafından tanınır ve sevilirdi, nedeni okul birincisi olmasıydı. Bizim gibi mal insanlarla takıla takıla ıq seviyesi düşüyordu, yani bazen bizden beter hareketleri vardı. Geçen bir çocuğun kafasını duvara sürtmüştü mesela...öhm öhm herneyse.

müdürün odasından çıktığımızda üçümüz de derin nefes aldık.

"chan sen niye heyecanlandın lan ceza yiyecek olan bizdik amınakoayım"gülerek söylenmişti Seungmin.

"ya oğlum nayeon hoca falan çağırmıyordu, babam sorsaydı o zaman bitmiştiniz"

"ay sağ ol channie sen olmasan ne yapardık"

"birşey değil innie"

"ay ay şunlara bak ıy aptal aşıklar gibi"
Seung göz devirerek kolumdan tutmuş ve beni sürüklemeye başlamıştı, ben ise Chan'a el sallamakla meşguldüm.

***

Sınıfa geldiğimizde bizimkilerin ikiye ayrılmış bir şekilde (?) tartıştıklarını görmeyi beklemiyorduk.

Kai, Taehyun ve Felix bir tarafa, Beomgyu ve Jisung bir tarada oturmuşlardı, tartıştıkları konu ise anladığım kadarıyla sınıf başkanlığı seçimleriydi.

Başkanlık başından beri Yuqi'deydi, şimdi ise yeni bir aday bekleniyordu.

yeni aday olarak Felix'i çıkartmayı düşünüyorlardı, beomgyu ve jisung ise sınıfın sevilenleri Soyeon ya da Minnie'yi ikna edip onları desteklemeyi teklif ediyorlardı.

"ben oy moy kullanmam aga"

Heesung sınıfa hızlı bir şekilde girip elindeki defteri sıraya bıraktıktan sonra sıraya oturup kafasını defterin üstüne koymuştu.

"lan mal, ne demek oy kullanmam! Yuqi mi olsun istiyorsun yine" Felix kaşlarını çatarak konuştuğunda Heesung "bilmem" anlamında omzunu kaldırdı.

"yuqi başkan adam ya, başkasına gerek yok. Hem sende liderlik ruhu yok kusura bakma kanka"

"hay amına!"

Felix sonrasında Seungmin ve bana döndü ve gülümseyerek sordu"siz kime oy vereceksiniz?"

Seungla ikimiz birbirimize kısa bir bakış attıktan sonra aynı anda konuştuk."bence Beomgyu ve Jisung'un planı olabili-"

"gördünüz mü? Onlar da bana oy vereceklermiş, kazandık oğlum kesin kazandık"

O anda sınıfın kapısında beliren kişi ile şokla ona baktık.

"ben varken mi?"

***

he

Nah Çekme Sorunsalı/JeongchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin